יום שני, 13 ביוני 2011

טושיבה מנסה את מזלה בעולם הטאבלטים

חברת טושיבה הודיעה לאחרונה על כניסתה לעולם הטאבלטים עם מכשיר הנקרא Thrive. בדומה לרוב החברות האחרות המכשיר מגיע עם גרסא 3.1 (Honeycomb), מסך LED בגודל 10.1 אינץ' עם רזולוציה של 1280x800, מעבד Tegra 2 עם 1GB של RAM ומצלמת 5MP אחורית ו-2MP קדמית. משקלו 725 גרם כולל סוללה של 23WHr.
טושיבה החליטה להפתיע במקצת ולתת כמה שיפורים שכנראה לדעתה יכולים להיות יתרון על פני המתחרות כגון: חיבור HDMI ,USB, וקורא כרטיסים בגודל מלא. בנוסף לכל, את גב המכשיר ניתן להחליף בין שישה צבעים שהחברה מוכרת באתרה וכנראה בעתיד יהיו עוד צבעים מהחברות הסיניות השונות.
דבר אחרון והחיובי ביותר לדעתי הוא האפשרות להחליף סוללה. התחרות על זמן הסוללה במכשירים ניידים גדולה בין החברות החזקות בשוק. מי שמובילים כרגע הם ה-Ipad2 וה-Asus Transformer, בעזרת תחנת העגינה/מקלדת שלו. אני מאמין שזה היתרון הגדול ביותר של Thrive על פני המתחרות.




את ה-Thrive ניתן לרכוש בהזמנה מוקדמת החל מהיום (13.6) והוא מגיע בשלוש גרסאות של 8GB במחיר של 430 דולר, 16GB במחיר של 480 דולר ו-32GB במחיר של 580 דולר. המחיר נמוך יחסית לחברות החזקות בשוק. נראה ש-Asus TF101 התחיל את המגמה שכנראה תלך ותתגבר.
כמו כן, טושיבה מוכרת בנפרד מהטאבלט מגן קידמי ואחורי שמתקפל למעמד ותחנת עגינה הכוללת 2 יציאות USB שמאפשרות לחבר כונן חיצוני או שלטי משחק ויציאת HDMI  ו-3.5 מ"מ על מנת להעביר תמונה וקול לטלוויזיה.




פרסומת של טושיבה ל-Thrive
לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה