יום שבת, 17 בספטמבר 2011

כך יראה הגלקסי אס 3?


הגלקסי 2 יצא לא מזמן וסמסונג כבר עובדת על הגלקסי 3, אך לא ציפינו שהשמועות לגבי דור ההמשך יהיו כל כך קרובות. בעולם הטכנולוגי הדברים עובדים מהר מאוד, רגע אחד יוצא לאוויר העולם מכשיר חזק שאין כמותו ורגע אחרי כולם כבר יודעים שהמכשיר הבא כבר בדרך. שמועה חדשה מגיעה אלינו מהאתר 4chan והפעם על הגלקסי 3.

מקור אנונימי כתב באתר 4chan את הדברים הבאים:
מכשיר הגלקסי 3 יהיה בעל ליבה מרובעת במהירות מעבד של 2.0GHz, זכרון ראם של 1.5GB, נפח איחסון של 32GB בנוסף לכרטיס זכרון ומסך בגודל 4.65. המסך יהיה מסוג שלא שמענו עליו עוד כה ויקרא Super AMOLED III. הוא כרגע נמצא בשלבי פיתוח על ידי סמסונג והוא יאפשר רזולוציה של 1280x1024, דבר אשר יתן למכשיר ppi של 352 ויהפוך אותו למכשיר הסלולאר בעל ה-ppi הגבוה בעולם. מכשיר כה חזק יזדקק לסוללה בהתאם ולכן הוא יקבל סוללה של 2250 mAh.

בתחום הצילום הגלקסי 3 יתברך במצלמת 10 מגה-פיקסל בעלת צילום וידאו של 1080p ו-60 פריימים לשניה, דבר המסביר את הגדלת נפח הזכרון הפנימי. מבחינת קישוריות הדיווח כרגע הוא רק על תמיכה ב-NFC. כל העוצמה והפאר נכנסים ב-9 מ"מ בודדים כאשר לחלקו החיצוני מעטפת מתכת וזכוכית.

ברמת  התוכנה מדובר כאן על גרסאת Ice Cream Sandwich כאשר יולבש עליה ממשק ה-TouchWiz 5. על פי אותו מקור אנונימי,  גוגל עובדת בשיתוף עם סמסונג על הגלקסי נקסוס פריים ולכן בגלקסי 3 יהיו רק נגיעות של ה-TouchWiz 5. גרסאת ה-ICS תיהיה כל כך ידידותית כך שאין לסמסונג צורך לבנות ממשק מלא וייחודי משלהם. אני שואל רק שאלה אחת, מתי הגבול בין סלולארי לבין טאבלט לבין לפטופ ולבין מחשב נייח יתחיל להיעלם?

עדכון: עמוד המקור באתר 4chan נעלם מאופק.

5 תגובות:

  1. אתמול הפלאפון שלי נשבר, מחר אני מתכנן לקנות חדש, וחשבתי על ה GALAXY 2, עכשיו אתה בא לי עם מידע על הGALAXY 3, אני מרגיש שאני עומד לאכול אותה?

    השבמחק
  2. אנונימי17/9/11 10:22

    1024 על 1280 זאת לא רזולוצייה לטלפון. הנתון הזה הופך את כל המידע ללא רלוונטי.
    זה כמעט ריבוע. יחס של 5:4. יותר מרובע אפילו מטלוויזיות ישנות בפורמט לא רחב (4:3).

    השבמחק
  3. WSDBIZ - אין לך מה לחשוש, ברגע שיצא הגלקסי אס 3 כבר יעבדו על 4.
    אי אפשר להיות במקום הראשון להרבה זמן. תראה את הגלקסי אס 2, הוא יצא ונחשב לחזק ביותר, חודשיים אחרי סמסונג חושפת את הגלקסי נוט שחזק יותר מה-אס 2. זה יגמר בחיים. וזה היופי בזה.

    השבמחק
  4. אנונימי - צריך לקחת בחשבון שכל מה שנכתב כאן מתבסס על שמועה אחת גדולה. אומנם כולנו מקווים שזאת האמת אך כרגע זאת רק שמועה וביחד עם זאת הנתונים לא כל כך מדוייקים.

    השבמחק
  5. אנונימי17/9/11 22:06

    השמועות האלה נשמעות מפונטזות!

    זה מהווה שיפור רציני מאד לעומת הגרסה הקודמת (S2) כולל הגודל של הקיבולת של הסוללה ללא הגדלה משמעותית של המכשיר.
    וגם עם הסוללה בהספק זה זמן ההישרדות יהיה נמוך מדי.


    העובדה שכתבת המקור נמחקה מחזקת את טענותיי.

    השבמחק