יום שני, 19 בספטמבר 2011

מחוץ לקופסא - פסטיבל חדשנות ראשון לציון.


היום נפתחו שעריו של פסטיבל החדשנות בראשון לציון והם יסגרו ביום רביעי ה-21 לספטמבר בשעה 23:00, אז כדאי לכם למהר. פסטיבל החדשנות מביא אלינו מעל 300 המצאות וחידושים שיתפרסו על פני 12,000 מטר רבוע. זאת הפעם הראשונה בישראל שנערך פסטיבל מסוג זה, אשר יחשוף את הקהל הישראלי לחידושים והמצאות מהארץ ומהעולם.

בפסטיבל ניתן למצוא מתחמים כמו אלקטרוניקה וצרכנות שיציגו בפניניו מכשירים סלולארים וטאבלטים מכל העולם, מסכי טלוויזיה, מצלמות ועוד. מתחם נוסף שמעורר סקרנות הוא המתחם ה"צברי" שבין שמונת המתחמים הפרוסים באזור, מתחם זה מתרכז אך ורק בהמצאות וחדשנות ישראלית. ישנם גם מתחמים לרובוטיקה, חדשנות בינלאומית, עיצוב, משחקים ומייצגים ויזואלים.

חלק מהמיצגים המרשימים שניתן לראות בפסטיבל הם "סאיה"-רובוטית בגודל אדם שיודעת לתקשר עם אנשים, מקרן תלת מימד שמקרין על ביניין שלם, רובוט קטנטן אשר מזהה עצמים, מרים אותם ובעצם מתקשר עם הסביבה, מטוס צעצוע, AR-Drone שניתן להטיס ברגישות יתר על ידי האיפון או האנדרואיד. להתרשמות ניתן לראות את הקליפים שבהמשך המאמר.

הפסטיבל מומלץ לכל המשפחה ומחירו עומד על 25 ש"ח לאדם. תושבי ראשון לציון זכאים להנחה של 10 שקלים. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק של הפסטביל. שעות הפסטיבל הן 23:00-18:00 בתאריכים 21.9-19.9.

להתרשמות נוספות ניתן לצפות בסרטון הבא:

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

קליפים נוספים של מוצגים אשר מופיעים בפסטיבל:

מקרן תלת מימד שמקרין על ביניין שלם.
לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה