יום שבת, 17 בספטמבר 2011

שמועה חדשה נחשפת על ה-Ice Cream Sandwich ועל ה-Nexus Prime.

אותו מקור אנונמי שהופיע באתר 4chan והפיץ את השמועה לגבי הגלקסי אס 3, עושה זאת גם עם ה-Nexus Prime  או אם תרצו עם Samsung Galaxy Nexus, אך הפעם המכשיר היה בידיו למשך שעה שלמה. תכינו את עצמכם כי זה הולך להיות ארוך.

מראה המכשיר - ה-Samsung Galaxy Nexus הוא שילוב של ה-Galaxy SII ושל ה-Nexus S. את גודל המכשיר לקחו Samsung מה-SII כאשר הם עיגלו את פינותיו ומה-Nexus S הם לקחו את זווית המסך המעוגלת. אותו מקור מציין שהמכשיר אינו גדול מידי אך בהשוואה לאיפון הוא פשוט מפלצת.

פנים המכשיר - ל-SGN יהיה מעבד Exynos כפול ליבה במהירות שעון של 1.5GHz, זכרון ראם 1GB, מסך 4.65 אינצ' מסוג SuperAMOLED HD ברזולוציה של 1280x720, חריץ לכרטיס זכרון בנוסף ל-16GB זכרון פנימי, סוללת 2000mAh וגוף מתכתי בעובי 8.8 מ"מ. בעקבות הגוף המתכתי משקלו ינוע בין 130-140 גרם.

תוכנה - גרסאת מערכת ההפעלה היא Ice Cream Sandwich כאשר מספרה כרגע עומד על 2.4.1 ולא 4.0 כמו שכולנו מצפים. המערכת עברה מתיחת פנים רציני והיא הרבה יותר ידידותית ונעימה לעבודה. המראה הכללי הוא מראה מבריק שמזכיר את גרסא 3.2 Honeycomb.
מגירת האפליקציות מחולקת לשלוש מחיצות. ישנה מחיצה לתוכנות, משחקים ולווידג'טים. מחיצת התוכנות מראה לנו את כל התוכנות שהותקנו במכשיר. מחיצת המשחקים מראה לנו את כל המשחקים שהורדנו ומחיצת הווידג'טים מראה לנו את כל האפליקציות שמאפשרות לנו להשתמש בוודיג'טים. תוספת נחמדה היא האפשרות לראות איך יראה הווידג'ט עוד לפני שהצבנו אותו ב"שולחן העבודה". עד היום בשביל לראות ווידג'ט היינו צרכים להפעיל אותו ולהחליט אם הוא מוצא חן בעיינו או לא. במקרה והוא לא, לזרוק אותו לפח ולהוסיף אחד אחר. להזכירכם בממשק ה-Sense UI של HTC האופציה הזאת קיימת עוד מתחילת הדרך. באותה בדיקה של המכשיר המחיצות היו מחולקות לספורט, חדשות ואפליקציות. כנראה שניתן לשנות את שמות המחיצות כרצוננו.

אפליקציות מובנות - אפליקציית הג'ימייל קיבלה גם כן מתיחת פנים קטנה. במראה הכללי היא נראית ללא שינוי מלבד שבמקום חיצים אשר מאפשרים לנו להשיב למייל או להעביר אותו הלאה, כעת רשומות הפעולות עצמן. אך הדבר הבולט יותר הוא האפשרות להטות את המכשיר על צידו וכך לראות מסך מפוצל, כאשר בצידו השמאלי של המסך נראה את רשימת המיילים ובצידו הימיני נראה את המייל הפתוח. שיטת ה"תצוגה מקדימה" נכנסה לא מזמן לשרות הג'ימייל של גוגל במחשבים ונראה שהם לוקחים אותה לכיוון הסלולאר. מקור אנונימי זה מציין בנסוף שבעקבות גודל המסך ניתן לראות בין 10-12 מיילים באותה רשימה. היומן קיבל מראה שונה בהתאם למערכת כולה ויהיה לו ווידג'ט חדש. אפליקציית המרקט נשארת כרגע כמו שהייתה אלא אם כן כאשר המכשיר יצא נגלה משהו חדש. הדפדפן קיבל שיפור ביצועים גם כן, הוא ישאר עם אותו שם של "דפדפן" אך האיקון לא יהיה יותר כדור הארץ הכחול שכולנו מכירים. אלא, תופיע דמות אנדרואיד שעומדת מאחורי כדור הארץ בצבעים של כחול וירוק. בחלקו התחתון יהיה ממשק עמודות חדש בדומה לדפדפן האופרה ומעבר לכך חווית ה-"pinch to zoom", מהירות טעינה וכו' הרבה יותר טובה.

מה אתם חושבים על כל המידע הזה? מה לדעתכם יהפוך למציאות ומה ישאר בגדר חלום?

עדכון: עמוד המקור באתר 4chan נעלם מאופק.

מקור: 4chan דרך Androidandme

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה