יום שבת, 11 ביוני 2011

עולם המשחקים באנדרואיד מתרחב

אחד החסרונות באנדרואיד לעומת המתחרה העיקרי iOS, הוא כמות המשחקים הקיימים במרקט. אם עקבתם בחצי שנה האחרונה, יצא לכם בטח לשים לב לכניסה של חברת Nvidia לפלטפורמת המכשירים הניידים. החברה התחילה בהכרזה על מעבדי Tegra 2 כפולי הליבה שנפוצים היום ברוב הטאבלטים והמכשירים החדשים של אנדרואיד.
מעבד Tegra 2 מתחרה במעבדי Snapdragon של חברת Qualcomm הוותיקה שהייתה הראשונה בשוק עם מעבד במהירות 1 ג'יגה במכשיר ה-Nexus One  של HTC וגוגל ובמעבדי OMAP של חברת Texas Instruments.
חברת Nvidia מוכרת לכולם מתחום המחשבים, במיוחד לגיימרים שבינינו והיא שולטת היום בשוק הכרטיסים הגרפיים ביד רמה. כניסתה לשוק הניידים ושיתוף פעולה צמוד עם אנדרואיד מבשר רק טובות לתחום המשחקים הצפוי להתרחב בעתיד הקרוב. פעולה נוספת שעשתה החברה היא פתיחת חנות משחקים באנדרואיד בשם Tegra Zone שמטרתה לקדם את כל המשחקים המבוססים על מעבדי החברה. בחנות המשחקים ניתן למצוא חדשות לגבי משחקים קיימים ושעתידים לצאת.
ב-MWC2011 הכריזה Nvidia על הדור השלישי של המעבד שלה Tegra 3 העונה לשם Kal-El, המעבד יהיה מהיר פי חמש מהדור הקודם והוא צפוי לצאת בחצי השני של 2011. ובינתיים מתחילים להיחשף בפנינו יותר ויותר משחקים שמנצלים את הפוטנציאל הרב שיש למעבדים הללו.
ועכשיו לכמה דוגמאות:


Shadowgun של חברת MadFingerGames  - תאריך יציאה ספטמבר 2011

מזכיר קצת את הקוואיק ואנריל הראשונים.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.







Bang Bang Racing של חברת Playbox

מזכיר את Death Rally

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.



Riptide GP של חברת Vectorunit




לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.



Dungeon Defenders של חברת Trendy Entertainment

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.


Samurai II: Vengeance של חברת MadFingerGames

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.


Galaxy on fire 2 של חברת Fishlabs Entertainment 

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.


משחקים נוספים אפשר למצוא כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה