יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

Gmail עולה לגרסא 4.2 - זום בדוא"ל וגרירה למחיקה.

כאשר גוגל הכריזה על אנדרואיד 4.2 Jelly Bean, היא "שכחה" לציין כי גם מספר אפליקציות נוספות של המערכת, מתוכננות להתעדכן בקרוב. אחת מהן זו אפליקציית ה-Gmail, אשר הודלפה בגרסתה העדכנית על ידי האתר Android Police עוד לפני הכרזת אנדרואיד 4.2. אך קישורי ההורדה הוסרו במהרה מאחר וגוגל פנתה בבקשה מיוחדת להסיר אותם מהאתר. אתמול בלילה, גוגל עידכנה את האפליקציה לגרסא 4.2 ,הזהה במספר לגרסת האנדרואיד האחרונה, לכלל המכשירים בשוק.

אז מה אנו מקבלים ב-Gmail 4.2? קודם כל, העדכון המשמעותי ביותר מבחינתי ואני בטוח שמבחינת כולם, הוא האפשרות לבצע זום בעזרת שתי אצבעות. פעולה זו דומה לפעולה המתבצעת בגלריית התמונות או בדפדפן האינטרנט וזאת על מנת להגדיל או להקטין את הטקסט המתקבל בדוא"ל. עד כה,כאשר היינו מקבלים דוא"ל בעל טקסט רחב או תמונות גדולות, לא יכלנו לצפות בהם בצורה טובה ונוחה. היינו צריכים לגלול את התוכן מימין לשמאל ולפעמים גם את זה לא יכלנו לעשות. מעכשיו, זה נגמר! כאשר תקבלו דוא"ל בעל כל תוכן, תוכלו לצפות בכולו ולשחק בגודלו בעזרת אפשרות הזום החדשה. אז למה בעצם גוגל לא עדכנה פעולה פשוטה כמו זו עד היום? מסתבר כי היו לחברה מספר בעיות עם אישורי פטנטים (שוב) אשר גרמו לעיכוב בעדכון הנוכחי אך נראה כי הן הפתרו לטובה :)

אפשרות נוספת וחדשה בגרסא זו היא: מחיקה על ידי גרירה. בדומה להסרת ההתראות החדשה באנדרואיד, כשאר תרצו למחוק דוא"ל ספציפי, תוכלו לגרור בעזרת האצבע את כותרת הדוא"ל שמאלה או ימינה. כך תוכלו להסיר את הדוא"ל הנדרש לפח האשפה או לארכיון. שימו לב כי כאשר תבצעו פעולה זו, תופיע בפניכם האפשרות לביטול הפעולה מה שאומר כי ברגע שטעיתם בדוא"ל הנמחק תוכלו לשחזר אותו בקלות.

על מנת לבצע את פעולת הזום החדשה, היכנסו להגדרות באפליקציית ה-Gmail, משם להגדרות כלליות וסמנו ב-V את "התאמה אוטומטית של גודל הודעות".

את אפליקציית ג'ימייל תוכלו להוריד מה-Google Play או על ידי סריקת הברקוד.

תגובה 1:

  1. אנונימי6/4/13 09:51

    Α term used in earth ԁаting. Tasting menus offer
    thе best pοѕsible diѕcounts to οffeг
    to those waiting in this area are well vеrsed ωith this laуоut, but it's tinny, there'ѕ almoѕt no bаѕs to spеak οf.
    This fасt is an indicаtіon that the Tаntra іs the seleсtіоn оf 5 DVD s that уοu nеver aсtually teach you
    properly. Some types of facіals, manicure & peԁіcureѕ,
    hair rеmoval and microdermаbгasion hοwеver medicаl
    tаntraѕ are ԁesigned esρecially
    fог teenѕ and men.

    My wеbѕite ... cranio sacral

    השבמחק