יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

סקירה: חצובת ה-Slingshot תשדרג לכם את חווית הצילום בסמארטפון.

כולכם כבר יודעים כי בכל אירוע חשוב בחייכם סביר להניח כי תיהיה בכיסכם מצלמה וזאת בזכות הסמארטפונים שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות. עם השנים איכות מצלמות הסמארטפונים רק הולכות ומשתפרות. התחלנו ברזולוציות קטנות ומהר מאוד הגענו עד לאיכות Full HD אשר מוכרת לנו מתחום הקולנוע. בנוסף לכל זה, לא לקח הרבה זמן ואפליקציות רבות אשר מאפשרות פילטרים שונים ושיפורי איכות מופיעות כבר בחנויות האפליקציות השונות. לי כל זה לא הספיק, מאז שאני מחזיק ב-Galaxy Nexus נחשפתי ליכולות ה-Time Lapse המדהימות. אך על מנת ליצור צילום יציב הייתי זקוק לחצובה. קימות חצובות למצלמות רבות אך עד כה לא הצלחתי למצוא חצובה אחת לסמארטפון. ובמקרה וכן מצאתי, היא הייתה כמובן לאייפון ולא לשום מכשיר אנדרואיד. החיפושים נגמרו כאשר נתקלתי ב-Slingshot דרך האתר Kickstarter.

מתישהו בסביבות חודש מאי האחרון, אדון נחמד בשם Charles Waugh, צלם במקצועו, החליט לעלות לאתר Kickstarter מוצר חדש בשם Slingshot. צ'ארלס בחר לעצב חצובה אוניברסלית אשר תתאים לכל סוג של סמארטפון, מאייפון ועד Galaxy Note. כמו בכל פרויקט של Kickstarter, היזם מספק את המידע על המוצר אותו הוא מעוניין לפתח ואנחנו הגולשים, מממנים את הפרויקט שלו בעזרת רכישה של אותו מוצר במחיר נמוך יחסית או על ידי תרומות. צ'ארלס ציין כי עליו להשיג 20 אלף דולר על מנת להפוך את המוצר למסחרי, אך הוא הצליח לצבור 70 אלף דולר מה שהופך אותו לעוד להיט מבית Kickstarter. צ'ארלס דיווח על כל צעד קטן בפיתוח הפרויקט מה שגרם לי לרצות יותר לשים את ידי על ה-Slingshot. כעבור מספר חודשים ועיכובים שונים במשלוח, הרגע הגדול הגיע - קיבלתי את ה-Slingshot שלי ואני יכול לומר לכם: זה מוצר גאוני!



ה-Slingshot בנוי משני חלקים נפרדים. החלק הראשון היא הידית אשר תפקידה העיקרי הוא יציבות בעת צילום נע. הידית עשויה פלסטיק איכותי וקל שיעזור לכם לייצב את הסמארטפון שלכם בקלות וכך להפוך צילום נע ליציב יותר. בנוסף הידית מכילה בתוכה שתי רגליות קפיציות דקות אך חזקות, אשר הופכות במהרה את את ה-Slingshot לחצובה קטנה. כאשר הרגליות פתוחות החצובה תעמוד על הידית העבה ועל שתי הרגליות הדקות. בהתחלה חששתי מחוסר יציבות אך במהרה גיליתי כי הרגליות הדקות עושות את העבודה. מאחר והן נפתחות בעזרת ציר, תוכלו לקבוע את זווית החצובה על ידי פתיחת הרגלית ועצירתה בחצי הדרך.

החלק השני של ה-Slingshot הוא התושבת לסמארטפון. חלק זה עשוי מפלסטיק אלסטי יותר על מנת לאפשר גמישות מרבית לכל סוגי הסמארטפונים. מאחר ואתם יכולים להכניס לתושבת גם Galaxy Note בגודל 5 אינץ' ומעלה וגם כל סמארטפון קטן, הגמישות כאן חשובה יותר מהכל. למרות גמישות הפלסטיק, הוא עדיין עשוי בצורה איכותית וכאשר תוציאו את הסמארטפון מהתושבת הוא יחזור במהרה למצבו הראשוני. קצוות התושבת לוחצות חזק על הסמארטפון על מנת למנוע ממנו החלקה ונפילה אכזרית לרצפה. קצוות אלו עשויות מגומי וזאת בכדי למנוע שריטות ושפשופים על מכשירכם. כמו כן, התושבת עבה מספיק על מנת לאפשר לכם להכניס לתוכה את הסמארטפון עם כל כיסוי שתרצו. החלק המשמעותי והמגניב ביותר ב-Slingshot הוא אזור ההברגה הקיים בתחתית התושבת. ההברגה נבנתה באופן סטנדרטי לחצובות, כך תוכלו להתקין את התושבת עם הסמארטפון שלכם על כל חצובה שרק תרצו.

אני רכשתי את ה-Slingshot ב-$29 כולל משלוח וזאת מאחר והמחיר לתומכים ב-Kickstarter היה נמוך מהמחיר המסחרי של המוצר. אך גם עכשיו כאשר ה-Slingshot הפך למסחרי יותר, המחיר עומד רק על $35 כולל משלוח. במקרה ויש לכם קרוב בארה"ב תשלמו רק $19 מכיוון שהמשלוח לארה"ב חינם.

סרטון המציג את יכולות ה-Slingshot. שווה צפייה!

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

צילום Time Lapse שניסיתי.

לצפיה ביוטיוב - לחצו כאן.

בארט סימפסון כבר עשה את הבחירה שלו, ואתם?

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה