יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

משחקים חדשים לאנדרואיד - FIFA12, NFS ועוד...

בשבועות האחרונים יצאו לא מעט משחקים חדשים למרקט, חלקם מרתקים וחלקם נועדו אך ורק על מנת להעסיק אותנו בזמננו הפנוי. נתחיל ב-Shadowgun של חברת Madfinger אשר נפוצה יותר בקרב האיפונים. חברת Madfinger קבעה לעצמה מטרה, להעלות את רף המשחקים במכשירים הניידים. היא הצליחה ליצור משחק בגוף שלישי באיכות שלא נראתה עד כה, בעזרת שיתוף פעולה מוצלח עם חברת Nvidia אשר ידועה בשבבי הגרפיקה האיכותיים שלה והכל בכף ידכם. מסופר על שנת 2350 בה תאגידים בין גלקטים שולטים בחוק ומאפשרים לשכירי חברת וצידי ראשים יד חופשית. הטוב מכולם נקרא Shadowgun. אתם תשחקו את ג'ון סלייד ומטרתכם היא ל"צוד" את ד"ר אדגר סיימון אשר מנסה להקים לעצמו צבא מוטנטים. המשחק כרגע מאפשר מערכת לשחק יחיד אך Madfinger פנו לאחרונה לקהל הרחב על מנת לשמוע מה לדעתם צריך להיות בגרסת ריבוי המשתתפים. צעד זה מראה לנו שדעת הקהל הרחב חשובה לחברה ושהם מעוניינים לרצות אותנו כמה שיותר. ניתן להוריד את המשחק מהמרקט, מחירו 20.19 ש"ח.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

-------

המשחק הבא הוא FIFA 2012 של חברת EA. נכון, גם למכשירים ניידים מגיעה גרסא של FIFA כל שנה.

המשחק עדיין לא יצא למרקט אך חברת EA שיחררה טריילר של המשחק הרץ על סדרת ה-Xperia המרשימה של Sony. אני לא חושב שיש הרבה מה לספר על FIFA 2012 מלבד שנעשו שיפורי גרפיקה וממשק שמבטיחים לנו שמעכשיו הרבה יותר כיף להבקיע גולים.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

-------

המשחק הבא גם כן של חברת EA והוא נקרא הצורך במהירות!!! - Need For Speed Hot Pursuit.

סדרת NFS מוכרת יותר בפלטפורמט המחשב, אך שכולם הבינו שניתן לממש אותה גם בגרסאות הניידות היא הגיעה במהרה. זהו המשחק השני בסדרה אשר מגיע למכשירי האנדרואיד ובו אתם תשחקו את הרודף או את הנרדף. תוכלו לבחור בין נהג מרוצים אשר לא מפחד מהמוות לבין שוטר מחושב המנסה למנוע אסון על הכביש. המשחק זמין במרקט במחיר של 25.63 ש"ח.


-------

נמשיך עם מרוץ מכוניות אבל קצת שונה. המכונית גדולות יותר, גבוהות יותר וכל גלגל שלהן מתנוסס לגובה כמה מטרים.

Megastunt מאפשר לכם להישאר על מסלול המרוצים, להרוס כל מה שנקרה בדרכם ובכל זאת להתחרות מול האחרים. הגרפיקה יפה, הממשק נוח ויש לא מעט מבחר של מכוניות אדירות מימדים. זהו המשחק הראשון של חברת Level Eight לאנדרואיד ונקווה שהיא תמשיך בעבודה המעולה. את המשחק ניתן להוריד מכאן ומחירו עומד על 12.25 ש"ח. ניתן להוריד גרסא חינמית אשר תחסום בפניכם אפשרויות רבות אשר קיימות במשחק המלא אך תאפשר לכם להחליט עם להשקיע את הכספכם או לא.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה