יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

מוטורולה מכריזה על ה-Xoom 2 ועל Xoom 2 Media Edition (עדכון-מחירים).

חברת מוטורולה הכריזה היום על דור ההמשך שלה בתחום הטאלבטים. היא חושפת שני טאבלטים חדשים, Xoom 2 ו-Xoom 2 Media Edition (גרסאת מדיה). שני הטאבלטים החדשים חמושים במעבד כפול ליבה במהירות 1.2GHz עם 1GB של זכרון ראם ו-16GB של נפח אחסון. מוטורולה ציינה שהם בעלי מסכי HD אך לא חשפה את רזולוציות המסך ושהם מוגנים על ידי זכוכית מסוג Gorilla Glass. לשניהם מצלמה קדמית עם 1.3 מגה-פיקסל, אחורית עם 5 מגה-פיקסל, פלאש LED ותמיכה בצילום וידאו באיכות 1080p.

ה-Xoom 2 מגיע עם מסך בגודל 10.1 אינצ' ומשקלו עומד על 599 גרם, משקל המתחרה ב-Galaxy Tab 10.1 של סמסונג אשר נחשב לאחד הטאלבטים הקלים היום בשוק. במקביל מוטורולה מוכרת סטיילוס(עט למסכי מגע) חדש אשר יקל על העבודה בשימושים עיסקיים. לעומתו ה-Xoom 2 Media Edition בעל מסך קטן יותר, 8.2 אינצ', אשר מאפשר לו לשקול רק 386 גרם. מוטורולה ציינה שנעשה שיפור של 20 אחוז בהאצת הגרפיקה על מנת לאפשר למשחקים לרוץ חלק יותר ובמקביל הוא בעל יכולת סראונד(Surround) ובס איכותי יותר כאשר נעשה שימוש ברמקולים חיצוניים. מחירו באנגליה יהיה

שני המכשירים צפויים לצאת באנגליה באמצע נובמבר הקרוב, כאשר הם מריצים את אנדרואיד 3.2 (Honeycomb) עם מספר תוספות חדשות לממשק שנעשו על ידי מוטורולה. מוטורולה הבטיחה לעדכן לגרסא 4.0 (Ice Cream Sandwich) את שלושת הטאבלטים שלה רק שישה שבועות לאחר שחרור הגרסא החדשה. נקווה שהיא תעמוד במילה שלה.

(עדכון) מחיר ה-Xoom 2 יהיה 390 פאונד (2289 ש"ח) ומחיר ה-Xoom 2 Media Edition יהיה 358 פאנוד (2101 ש"ח) - המרת המחירת שקלים  עדכנית לתאריך כתיבת מילים אלו.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

תגובה 1:

  1. אנונימי9/3/13 05:02

    After exploring a few of the articles on your site, I truly appreciate
    your technique of blogging. I saved as a favorite it to my bookmark webpage list
    and will be checking back in the near future. Take a look
    at my web site too and tell me your opinion.


    my site ... creative group
    My website - grupa kreatywna

    השבמחק