יום ראשון, 31 ביולי 2011

Asus Slider צץ באתר רומני.

למי שלא יודע, Asus זו חברה ששינתה כמה חוקים בשנה האחרונה.
קודם כל היא ייצרה את ה-Asus Transformer, טאבלט אנדרואיד בגודל 10.1 אינצ' עם אפשרות לתחנת עגינה בצורת מקלדת, דבר שהופך את המכשיר למיני לפטופ מצד אחד ומצד שני לטאבלט לכל דבר. הדבר השני ש-Asus יצרה הוא הורדת מחירים רצינית לשוק. מחירי הטאבלטים הראשונים של אנדרואיד היו בסביבות
 ה-800 דולר ו-Asus החליטה שהיא יכולה למכור את הטאבלטים שלה החל מ-400 דולר עם אותו מפרט בדיוק. ה-Asus Transformer נמכר כמו לחמניות חמות ובתוך זמן קצר נוצר מחסור כבד בכל העולם. כיום יש חנויות רבות שמדווחות על קצב מכירה גדול למרות שכבר עברו כמה חודשים מהשקתו הרישמית.

השבוע אתר רומני הדגים בפנינו את המכשיר הבא של החברה העונה לשם Asus Slider. ניחשתם נכון, זהו טאבלט עם מקלדת סליידר שנשלפת מתחת למסך בדיוק כמו בפלאפונים. ניתן לראות שבשונה מה-Transformer הטאבלט קיבל דפנות מעוגלות עם פסי כסף שנותנות לו מראה אלגנטי מאוד. דבר נוסף שניתן להבחין הוא שהמקלדת לא כל כך קטנה ונראה שיהיה נוח להשתמש בה עוד שהיא גורמת למסך להתרומם לזווית מסך של לפטופ. אני לא מבין מילה ברומנית ולכן אין לי מושג מה הבחור מקשקש שם אבל אני בטוח שהוא מתלהב רק מלגעת במוצר כזה.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

אחת היכולות המרשימות בטאבלטים של אנדרואיד, זו האפשרות לחבר מוצרים נוספים לכניסת ה-USB שלהם.
בסרטון הבא, רומני גם כן, ניתן לראות שמחברים ל-Slider דיסק און קי, עכבר בלוטוס עם מחבר USB של חברת לוג'יטק, microSD ומתאם USB ל-microSD. בכל אחת מהאפשרויות מציגים בפנינו את יכולתיו המהירות של הטאבלט בהעברת קבצים, פתיחת תמונות או עבודה עם העכבר בדפדפן.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה