יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

Motorola Razr - קרוב אלינו מתמיד.

"Motorola Razr - בקרוב בישראל" אלו המילים אשר מופיעות בעמוד הפייסבוק של Motorola Mobility - מוטורולה מובייליטי, חטיבת הסלולאר של מוטורולה בישראל. כמו כן גם באתר הרשמי של מוטורולה ישראל מופיעים פרטים רבים על המכשיר החדש. כרגע אין תאריך מדויק למכירת ה-Razr בישראל אך הוא צפוי להגיע בחודש הבא.

אחד הנתונים הבולטים שמוטורולה החליטה לשים עליו דגש הוא, עובי המכשיר. ה-Razr הוכתר כמכשיר הסלולארי הדק בעולם, רק 7.1 מ"מ ואני לא יודע אם יש לאן לשאוף אחרי עובי כמו זה. מלבד עוביו המדהים המכשיר חמוש במעבד כפול ליבה במהירות שעון של 1.2Ghz של חברת Texas Instrument מסוג OMAP 4430, זכרון ראם 1GB ונפח פנימי של 16GB עם אפשרות לכרטיס זכרון התומך עד 32GB.

המכשיר מגיע עם מסך איכותי מסוג Super AMOLED בגודל 4.3 אינצ' עם רזולוציה של 540x960. חלקו הקידמי של ה-Razr עמיד בעזרת זכוכית מסוג "Gorilla Glass" וחלקו האחורי עטוף ב-Kevlar  Fibre המאפשר קלילות למכשיר ללא ויתור על עמידות וחוזק. גם בתחום הקישוריות מוטורולה לא חסכה ול-Razr קיים Wifi בתקן N אשר הפך להיות סטנדרט במכשירים האחרונים, בלוטות', GPS, DLNA, יציאת Micro-HDMI ואפשרות סנכרון OTA בין המכשיר למחשב עם מערכת שנקראת MotoCast.

מצלמת המכשיר תצלם לנו תמונות באיכות 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטית ומייצב תמונה או וידאו באיכות 1080p במהירות 30 פריימים לשניה, מצלמה נוספת היא המצלמה הקדמית בעלת 1.3 מגה-פיקסל וכל החומרה המרשימה הזאת שוקלת רק 127 גרם. ה-Razr יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסא 2.3.5 עם ממשק ה-Motoblur של מוטורולה והמכשיר צפוי להתעדכן לגרסא 4.0 בחודשים הקרובים.

ה-Razr מצטרף לרשימת המכשירים הטובים ביותר בעולם ביניהם ה-Galaxy S2, htc Rezound, Galaxy Nexus. נראה שהתחרות בין החברות הגדולות צמודה מהרגיל ומעניין לאן זה יקח אותנו בשנה הבאה. תזכרו רק דבר אחד, המרוויחים הגדולים אלו הצרכנים (אנחנו). אני חייב לציין שהצעד של מוטורולוה ישראל מבורך מאוד והוא רק יעזור לה במלחמה מול סמסונג ואפל. נקווה שהיבואן של htc יסיק את המסקנות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה