יום שלישי, 5 ביוני 2012

Asus לא מפסיקה לחדש - טאבלט אנדרואיד בגודל 18 אינץ'!

חברת Asus עלתה על הגל, גל החידושים וההמצאות. ונראה שהולך לה לא רע בכלל ואפילו אפשר לומר מעולה! מאז השיקה החברה את ה- Asus Transformer Eee Pad היא לא מפסיקה לייצר שילובים חדשים של מוצרים אשר יענו יותר על צרכינו. ה-Transformer שילב מקלדת עם מסך מגע נשלף שעליו מערכת ההפעלה Android, לאחר מכן הגיע ה-Padfone ששילב גם הוא מקלדת עם מסך מגע נשלף עם Android, אך נוסף לו מכשיר סלולארי מבית החברה שניתן להטמיע בגבו של המסך וככה להעביר מידע בקלות או סתם לטעון לו את הסלולה.

שבוע שעבר Asus ניסתה לגרות אותנו במספר טייזרים כאשר היא מרמזת על ה-Transformer הבא כאשר באחד מהם יהיה שילוב של Windows 8 ו-Android, דבר שלא נראה עד כה. אז על מה היא באמת הכריזה ומה רלוונטי לחובבי האנדרואיד? Asus החליטה ללכת בעקבות הצלחות העבר והיא חושפת את ה-Transformer Book שהוא בעצם מחשב אולטרה בוק בדומה לזה שהכריזה בארץ לא מזמן אך עם מסך מגע שמסוגל להיפרד מהמקלדת. לדעתי השילוב המוצלח הזה יעשה מהפכה לא קטנה במיוחד וכי Microsoft קרובה להשקת Windows 8 אשר מגיע עם תמיכה לממשק מגע. אבל כמו שאתם רואים, זה עדיין לא Android.

אז מה כן קשור אלינו? Asus פיתחה מחשב All-In-One העונה לשם, איך לא ה-Asus Transformer AIO. מסך ומחשב בגוף אחד, כאשר יש לו את כל החיבורים הרלוונטיים, USB, כונן דיסקים (כמה ישן) ועוד, אך גולת הכותרת הוא מסך המגע אשר מריץ את Windows 8, נו! איפה ה-Android פה? אז הנה זה בא, ברגע שתנתקו את המסך מגוף המחשב, תקבלו טאבלט ענק!! בגודל 18 אינץ' המריץ את Android 4.0. למערכת לא לוקח זמן לעלות והיא בעצם דלוק ברקע ובשבריר שניה של ניתוק המסך, המערכת תעבור מ-Windows ל-Andorid. מגניב מאוד לא? מיותר ולא נוח לא? אין לי מושג מה אפשר לעשות עם זה, אבל אני בטוח שזה מציג בפניניו את הכוח של Asus ואולי מרמז על יכולות העתיד שלה. מה אתם חושבים על זה?

הצצה בוידאו שצולמה על ידי האתר The Verge.


לצפייה ביוטיוב לחצו - כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה