יום שני, 29 באוקטובר 2012

גוגל מכריזה על ה-Nexus 4 - מעבד מרובע-ליבות מסך 4.7 אינץ' ומחיר נמוך במיוחד.

היום בצהרים היה מתוכנן להתקיים הארוע החשוב של גוגל. על פי שמועות, הדלפות ודיווחים ממקורים אמינים, גוגל התכוונה להכריז על משפחת הנקסוס החדשה ועל גרסאת אנדרואיד 4.2. האירוע נדחה עקב סופת ההוריקן סנדי למועד אינו ידוע. כולנו שיערנו כי האירוע יתקיים למרות הכל בתאריך מאוחר יותר, אך מסתבר שגולג ויתרה עליו והחליטה להכריז על סדרת הנקסוס החדשה ועל אנדרואיד 4.2 דרך הבלוג הרשמי שלה ודרך ה-Google Play.

נתחיל בכך שעם כניסת סדרת ה-Nexus החדשה, מכשיר ה-Galaxy Nexus מבית סמסונג הורד מה-Google Play ביחד עם כל האביזרים הנלווים. אז מה יש לגוגל להציע ולחדש לנו? אפשר לומר שזה הרבה מעבר למחיר נמוך.

ה-Nexus 4 הוא הסמארטפון הרביעי בסדרת ה-Nexus. את ה-Nexus הראשון ייצרה חברת HTC, את השני והשלישי חברת Samsung והפעם עושה זאת חברת LG. רבים מאוכזבים ש-Samsung לא ממשיכה את דרכה עם גוגל מאחר והיא עושה עבודה טובה ובעיקר בעקבות הצלחתה של סדרת ה-Galaxy. אך אני חושב שזו הזדמנות מעולה לתת לחברה חדשה שפחות מצליחה לחדור לשוק הסמארטפונים, למרות דיווחי רווחים לא רעים של השנה החולפת, הזדמנות. לדעתי חברת LG הוכיחה את עצמה על ידי הצגת ה-LG Optimus G ולכן גוגל בחרה בה.

המכשיר מאכזב בעיצובו מאחר והוא כמעט זהה ל-Galaxy Nexus אך מתחת למכסה המנוע, אין שני לו. הוא בעל מעבד מרובה-ליבות מסוג Snapdragon Pro S4 של חברת Qualcomm במהירות שעון של 1.5Ghz, זיכרון ראם של 2GB, נפח איחסון של 8GB ו-16GB ללא כרטיס הרחבה חיצוני (אכזבה ענקית). הוא בעל מסך בגודל 4.7 אינץ' מסוג True HD IPS Plus של חברת LG המציג איכות תמונה חדה ובעלת צבעיים טבעיים בניגוד למסכי ה-AMOLED של Samsung. הוא בעל כל הקישוריות החשובות, Wifi בתקן N, בלוטות', GPS, NFC עם תוספת של טעינה אלחוטית. המכשיר מצוייד במצלמה אחרית בעלת 8MP המצלמת ווידאו באיכות 1080p ובמצלמה קדמית בעלת 1.3MP עם צילום 720p. משקלו עומד על 139 גרם והוא בעל סוללה ענקית של 2100mAh. כמו כן, הוא מצוייד באנדרואיד 4.2 שעליה אדבר בכתבות הבאות.

ה-Neuxs 4 נמכר במחיר אטרקטיבי של 299$ לדגם ה-8GB וב-349$ לדגם ה-16GB והוא יהיה זמין החל מה-13 בנובמבר ב-Google Play.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה