יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

הנקסוס פריים נצפה בלאס ווגאס

האתר - TheDroidGuy דיווח אתמול על שמועה חדשה לגבי מכשיר הדגל הבא של גוגל.
על פי הדיווח, בזמן כנס המפתחים של חברת הסלולאר וריזון נתקלו אנשי האתר בבחור ש"עובד בסמסונג" כשבידו מכשיר אנדרואיד בלתי מזוהה. לאחר שיחה עם אותו "עובד סמסונג" הוא הסכים להראות להם את המכשיר בצורה מפורטת יותר בתנאי שהם יעברו לחדר צדדי באותו המלון ולאחר שהוא יוודא שאין עליהם שום מכשיר אלקטרוני עם מצלמה או כל דרך אחרת לפלוט מידע על אותו מכשיר מחוץ לאותו חדר.

חברי האתר מספרים שהמכשיר דומה מאוד ל-Nexus S רק גבוה ודק יותר, מעבר לכך למכשיר יש מעבד כפול ליבה
של חברת Texas Instruments מסוג OMAP, מצלמת 8 מגה-פיקסל בגב המכשיר ו-2 מגה-פיקסל בחלקו הקידמי. בנוסף יש לו תמיכה ב-NFC, MHL ויציאת HDMI. למכשיר יש 3 כפתורים בודדים כאשר בחלקו העליון כפתור כיבוי והדלקה בצד המכשיר מכווני הווליום ובחלקו התחתון ישנו כפתור בודד שמזכיר את כפתור הבית של מכשירי הגלקסי.

על פי אותו "עובד סמסונג" גרסאת ה-Ice Cream Sandwich עדיין לא מוכנה ולכן המכשיר הספציפי הזה הריץ את גרסא 2.3.4 Gingerbrad. בנוסף הוא ציין שהמכשיר יצא בסוף אוקטובר/תחילת נובמבר בחברת וריזון תחת השם Droid Prime ובשאר המפעילות בארה"ב ולכן ניתן להסיק שתיהיה לו גרסאת GSM ו-CDMA.

הגיוני שגוגל יבחרו בכפתור בודד למרות השמועות שלפיהן לא יהיו כפתורים פיזיים כלל? מחשיד שגרסאת ICS עדיין לא מופיעה על המכשיר המודלף? נראה לכם ש"עובד סמסונג" יחשוף בכזאת פשטות מכשיר כל כך מדובר? מה אתם חושבים?

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה