יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

מושג חדש יצא לשוק - Chromercise

הדבר החשוב ביותר בשיווק הוא להיות מקורי. ככל שתיהיה מקורי יותר כך תסקרן יותר אנשים במוצר שלך.
לגוגל יש מספר דרכים מקוריות לקדם את הדפדפן שלה "כרום" ואחת מהן היא בעזרת קמפיין ספורט.
Chromercise אינו חדש ברשת , אך נתקלתי בו רק לאחרונה וחבל שכך, מכיוון שעל ידי השתתפות בתחרות ניתן היה לזכות ב"רצועות זיעה לאצבע". אתם בטח שואלים את עצמכם, "למה אנחנו צרכים רצועות זיעה לאצבעות?" גוגל מזכירה לנו שהדפדפן שלה הוא המהיר ביותר בשוק ומרוב שהוא מהיר אנחנו נתחיל להזיע באצבעות בזמן השימוש בו. בשביל זה הם הקימו אתר מיוחד שאיפשר לנו-בעבר לזכות בכמה רצועות זיעה של גוגל ושמתרכז רק בזה. אם אנחנו כבר מתרוצצים לנו ברשת בעזרת הדפדפן המהיר, אז למה שלא נעשה גם קצת ספורט בשביל להיות בכושר - צפו בסרטון הבא ותבינו כמה מגוחכת הדרך השיווקית הזאת אך גם מצחיקה בנקודה מסוימת.

לצפייה ביוטיוב -  לחץ כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה