יום שבת, 25 בפברואר 2012

מה הם החידושים ש-ICS מביאה ל-Asus Transformer? (תמונות)

אתמול היה יום חשוב לבעלי ה-Asus Transformer המקורי, כאשר הם קיבלו את עדכון הגרסא המשמעותי ביותר מאז יציאת המכשיר - עדכון לאנדרואיד בגרסא 4 או בשמה המקצועי Ice Cream Sandwich. העדכון החדש הופך את חברת Asus לאחת החברות הבודדות אשר מחזיקות בטאבלט עם הגרסא הכי עדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד והיא לא עושה זאת רק עם ה-Transfromer אלא גם עם אחיו הצעיר ה-Transformer Prime.

איך מעדכנים? כל שעליכם לעשות הוא לגשת להגדרות הטאבלט, לאחר מכן ל-"אודות הטאבלט" וללחוץ על "עדכון קושחה עבור המערכת". הורדת העדכון תחל מיד ובסופה תופיע התראה בשורת ההתראות שתאפשר לכם להתחיל את העדכון. העדכון אורך מספר דקות בודדות, הערכה שלי כ-10 דקות. בסוף העדכון ה-Trasformer יעלה את עצמו ויתחיל בהתאמת האפליקציות הקיימות למערכת החדשה.

*העדכון זמין לכולם אך קחו בחשבון כי אם קניתם את הטאבלט בארץ וברשותכם גרסא של חברת רונלייט, יבואנית Asus בישראל, תאלצו להמתין עד אשר רונלייט יאפשרו את העדכון ולאחר מכן תאלצו לשלוח אליהם את המכשיר. כמו כן, אנשים אשר השיגו Root או החליפו Rom יאלצו להשיג את העדכון בדרכים אחרות.

התחלה חדשה
כבר בהתחלה תבחינו בשינוי, אם זה באייקונים החדשים, שורת ההתראות המשודרגת או בממשק פתיחת המכשיר אשר נוספה לו גישה מהירה למצלמה. כבר בפתיחת נעילת המסך הראשונה, תתקלו בתהליך הסברה קצרצר על מנת לגרום לכם להבין שאתם נמצאים במקום בטוח ולא כל כך שונה, בדומה להפעלה הראשונית ב-Galaxy Nexus.

השינויים החיצוניים מתבטאים בעיקר באייקונים החדשים ובכיתוב אשר מזוהים עם אנדרואיד 4. כמו כן, האפליקציות המקומיות של גוגל קיבלו ליטושים חזותיים קלים ובפונקציות השונות. ניתן לראות זאת ב-Gmail, Gtalk ואפילו ביומן.
המראה החדש של שרותי גוגל נראה יותר ויותר אחיד גם כאשר תשתמשו באפליקציה באנדרואיד או כאשר תכנסו לשרות ה-Gmail באתר האינטרנט במחשבכם.

בגרסא זו נוספו לנו מספר רקעים רגילים ומספר מונפשים מבית Asus אשר יהפכו את הטאבלט למדהים יותר מתמיד. כמו כן, Asus הוסיפה ווידג'ט חדש לסדרת הווידג'טים הוותיקים שלה, אשר מטרתו להראות לכם אילו אפליקציות עובדות באותו רגע נתון ושליטה מלאה על סגירתם.

מצלמה
בדומה ל-Galaxy Nexus אשר חשף לפנינו מצלמה עם תוספות רבות כגון: אפקטים בזמן אמת בצילום וידאו או עריכת תמונות עם יכולת שיפור תמונה ואפילו ביטול עיניים אדומות. עד כה ניתן היה לצלם וידאו ותמונות סטילס בלבד, אך כיום ניתן לבצע צילומי פנורמה בצורה נוחה על ידי גרירת הטאבלט לכיוון ספציפי.

מעבר לכל השיפורים הנראים לעין, אפשר לומר שהמערכת יציבה יותר ומהירה בצורה משמעותית. אם לרגע היה לכם ספק לגבי העדכון, הסירו אותו מלבכם. שדרגו עוד היום.

אלמנטים חדשים שנוספו למערכת:

  • יצירת תיקיות מהירה בעמודי הבית
  • גישה מהירה למצלמה ממסך פתיחת הנעילה
  • אפקט חדש לצילום המסך
  • ממשק דפדפן חדש
  • אפקטים חדשים למצלמה
  • עריכת תמונות
  • החלקת אפליקציות והתראות על מנת לסגור אותן
  • שינוי הפונטים

צילמתי מספר תמונות על מנת להראות לאלו אשר לא עדכנו עדיין את ההבדלים במראה הממשק.

מסך הבית
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

מסך הבית
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

מגירת האפליקציות
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

מגירת האפליקציות
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

הגדרות הטאבלט
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

הגדרות הטאבלט
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

אפליקציית עריכת קבצים - Polaris
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

אפליקציית עריכת קבצים - Polaris
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

רשימת האפליקציות המותקנות בטאבלט
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

רשימת האפליקציות המותקנות בטאבלט
לחץ על התמונה על מנת להגדילה

אפליקציית גלרית התמונות
 לחץ על התמונה על מנת להגדילה


אפליקציית גלרית התמונות
 לחץ על התמונה על מנת להגדילה

16 תגובות:

  1. אנונימי25/2/12 21:44

    קניתי בארץ, אפשר בבקשה מדריך לשדרוג? לינק , משהו?

    תודה רבה ושבוע טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי25/2/12 23:12

      חפש ב iandroid בפורום הרלוונטי

      מחק
  2. בפיסקה השלישית ציינתי כי אם קנית את הטאבלט בארץ ואתה עם רום של רונלייט תאלץ לחכות שרונלייט יעדכנו את המכשירים שלה.

    בקרוב אסוס יעלו לאתר שלהם את גירסא 4 ותוכל להוריד אותה ולהתקין אך קח בחשבון שכל התוספות של חברת רונלייט יאבדו לך

    השבמחק
  3. יניב, אני מנסה מאז התגובה הראשונה שלי אלייך לקבל את העדכון...
    וגיליתי גם שאני נמצא על 8.6.5.13 ויצאה גם גרסה של 3.2.1 עם 8.6.5.19 ולא קיבלתי עידכון אליה.

    יש לי הרגשה שמשהו ממש מסריח בטאבלטים שאתה קונה מרונלייט, גם אם אתה עובר לגרסה מקורית של ASUS כנראה שרונלייט הכניסו לתוך המכשיר עצמו חסימה לעדכונים דרך האוויר, וגם חסמו התקנה ידנית לרומים, כי גם את זה הטאבלט לא מאפשר.

    אני אישית אובד עצות, לא יודע כבר מה לעשות...
    אבל שמח שהצליח לך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דני, בוא ואסביר לך את התהליך שאני עברתי.
      קניתי את המכשיר בארץ עם רום של רונלייט. לאחר מכן, הורדתי מאתר הבית של אסוס את העדכון לגרסא 3.2. ושמתי לב שיצאה גרסא חדשה-3.2.1 אני לא יכול לעדכן אליה. באותו הזמן שלחתי את המכשיר לסרב פרו שיתקנו לי זליגות אור במסך ובעיות חיבור עם המקלדת שקניתי. שהם החזירו לי את המכשיר המקלדת עבדה, הזליגות אור שינו מקום והמכשיר אופס לגרסא נקייה של אסוס בדיוק כמו שהחלפתי בעצמי רק שמאותו הרגע גם יכולתי לעדכן ota. ומכך נובע שאתה צודק ויש משהו שחוסם את הטאסלט שלך מלקבל עדכונים. ניסיתי לברר על זה פורומים ולא גיליתי כלום. מצטער...

      מחק
  4. אנונימי28/2/12 21:36

    ש לי אסוס סלייד שנרכש בKSP ואיך שרכשתי אותו קיבלתי עדכון OTA לגרסה 3.2.1
    האם זה לא מראה שגם במכשירים שנרכשו בישראל ישנה אפשרות לקבל OTA?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, ישנם מכשירים שנמכרים בחנויות אשר מיבאות בעצמן את מוצרי אסוס והם בעלי רום מקורי של אסוס ולכן ניתן לקבל עדכונים OTA. מכשירים אשר נמכרים דרך היבואן הרישמי (רונלייט), נמכרים עם רום של חברת רונלייט ולכן פעולת ה-OTA בהם בוטלה.

      מחק
  5. אנונימי29/2/12 13:23

    כרגע לא קיבלתי עדיין את הISC
    איך אני יכול לבדוק איזה רום יש לי?

    תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. בגדול אני לא ליד הטאבלט עכשיו בשביל לומר לך בדיוק. אבל אם יש לך רקעים של רונלייט במכשיר אז סביר להניח שאתה עם רום שלהם.

      מחק
    2. אנונימי1/3/12 14:41

      תודה יניב,
      המכשיר שלי הינו slider SL101
      גרסת האנדרואית 3.2.1
      BUILD htk75.WW_EPAD-8.6.5.21-20111216

      אגב, כתבת באחד הפוסטים השכנים כי ניתן להוריד מהאתר של אסוס עדכון ידני, אך לצערי לא מצאתי באתר עידכון לסלייד, יש לך מושג לגבי זה?

      תודה רבה

      מחק
    3. לא ידוע לי לגבי האסוס סליידר. חיפשתי קצת פרטים על הנושא אבל לא מצאתי כלום. תיהיה בטוח שאני אקבל מידע חדש אני יעדכן כאן או בפייסבוק.

      מחק
    4. אנונימי6/3/12 02:43

      תודה

      מחק
  6. קניתי בארץ, מכשיר של רונלייט וקיבלתי עדכון בו ביום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה הראשון שאני שומע עליו ואם זה באמת ככה זה יקל על כולם.

      מחק
  7. אנונימי4/3/12 19:14

    שלום יש לי מכשיר asus transformer עם גרסה מעודכנת 4.0.3 ומאז שעדקנתי אותו המכיר התחיל לעשותלי בעיות הוא נכבה לפעמים לבד כאשר נועלים אותו למצב שינה או שהוא נתקע בכיבוי ומתחיל להבהב הסימן של asus איך אני יכול לפתור את הבעיה הזו תעזרו לי בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אסוס יודעים על הבעיה ואני מאמין שהם עושים הכל על מנת לפתור זאת כמה שיותר מהר. לי יש 2 טאבלטים שלהם ובכל אחד מהם הבעיה התחילה אחרי העדכון ל-ICS. אני ממתין כמוך לתיקון.

      מחק