יום חמישי, 23 בפברואר 2012

הפתעה! בעלי Asus Transformer המקורי יקבלו את עדכון הגרסא ל-ICS החל מהיום.

אתמול כתבתי על כך שהעדכון לגרסאת ICS נדחה בשלישית וכי ה- Transformer TF101 (המקורי) יקבל אותו רק בתחילת מרץ. מאוחר יותר באותו היום, Asus אנגליה דיווחה בעמוד הפייסבוק הרישמי שלה כי ה-Transformer TF101 יקבל את העדכון כבר בשבוע הבא ולכן התחלתי לכתוב על כך היום.


בזמן כתיבת פוסט זה, קראתי בעמוד הפייסבוק הרישמי של חברת Asus כי הם מתחילים היום בשיחרור גרסאת ICS לכל מכשירי ה-Transformer TF101 כאשר העדכונים יתחילו בטיוואן ולאחר מכן ימשיכו לשאר העולם. זאת אומרת, כי בתוך מספר ימים כל העולם יקבל אותו. בעלי ה-Transformer, תתחדשו!!!


עדכון:
Asus ארה"ב עידכנו בעמוד הפייסבוק שלהם כי העדכון יגיע למכשיריהם מחר ה-24 לפברואר. עדכון זה מתייחס גם למכשירים הנמכרים בארץ ושאינם בעלי גרסאת Rom של רונלייט.

11 תגובות:

  1. תסלחו לי על התגובה הישירה, אבל מה לעזאזל?! למה הם מבלבלים ת'מוח?! לא באתר הקוריאני ולא באתר העולמי של אסוס בעמוד של הטאבלט אין גרסה 4.0 בכלל!!!
    כל גרסה, גם אם הייתה עולה ב-FOTA, הייתה צריכה להופיע גם באתר...

    אני מניח שהם סתם משקרים לאנשים כדי למשוך זמן...

    השבמחק
  2. דני, מה שקורה בד"כ וכנראה שזה ימשיך להיות ככה הוא שהמכשירים מקבלים את העדכון OTA ורק לאחר מספר שבועות קבצי העדכון לעדכון ידני מופיעים באתר היצרן. לפחות ככה זה היה באתר הגלובלי של אסוס.
    קצת סבלנות וזה יגיע OTA. יש לך סיבה מיוחדת שאתה רוצה לקחת את זה מהאתר ולא לחכות לOTA?

    השבמחק
  3. זה נשמע מוזר, כי הרי קובץ FOTA צריך להגיע בסופו של דבר מאותו השרת שבו יושבים הקבצים להורדה והתקנה ידנית...

    לפני כמה חודשים נמאס לי מרונלייט והשירות הבזוי שלהם בארץ, ולא יעזור שום שליח ולא משנה מה הם יציעו, כי הם כמו יבואניות רבות בארץ על הפנים.
    אני מחכה ליום שבו יהיה בארץ שווין מבחינת החברות ולא יהיה יבואניות אלא רק חברות מקוריות, כנראה שזה ייקח הרבה מאוד זמן...
    אז החלטתי לעדכן גרסה ידנית לגרסה של אסוס המקורית, עכשיו אני מרוצה עד מעל הגג, וגילתי שלא שווה לשלם מעל 700 ש"ח או אפילו יותר מיותרים ליבואנית שמנסה לעשות עלינו כסף...
    העדכון הידני בוצע במהירות ובקלות, ולכן אני רוצה פשוט כבר להוריד אותו וליהנות :) להתחדש וליהנות מהחידושים הקלים :)
    גם לגלאקסי 2 אני מחכה לעדכון מקורי לגרסת ה-ICS של סמסונג העולמית ומיד אעדכן, נמאס גם מסאני...

    השבמחק
    תשובות
    1. איך התקנת את הגירסה המקורית של אסוס ? גם לי נמאס מרונלייט ומחוסר העדכונים שלהם. המכשיר לי בן שנה ועד כה לא הצלחתי לעדכן אותו בצורה נורמלית?

      מחק
    2. היי Ori. בשביל לעדכן בצורה ידנית את לגרסאת מערכת ההפעלה האחרונה, אתה צריך להיכנס לכאן: http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#download

      ולהוריד את הקובץ הנכון לפי הגרסא שלך.
      אתה מוזמן לפנות אלי במייל בשביל לקבל עזרה נוספת או לעמוד הפייסבוק שלי.

      מחק
  4. אין ספק שקיימת בעיתיות בעקבות מחסור בחברות אם במדינה שלנו אבל אני לא ממש מבין על מה היית צריך לשלם 700 שח?
    לא יצא לי לעדכן דרך רונלייט אבל אני יודע שעדכונים הם בחינם, אלא אם כן תחדש לי. בכל אופן גרסאות עבר של אסוס הופיע רק מספר שבועות אחרי העדכון שהגיע OTA אז אם אין לך את האופציה לקבל OTA תאלץ לחכות עוד קצת.

    השבמחק
  5. אני אחכה בעוד קצת סבלנות ;)
    והכוונה היא ששילמתי על הטאבלט בזמנו כשיצא בארץ דרך רונלייט 2500 ש"ח רק כי חשבתי שהעברית בלעדית להם בארץ ושהשירות הרשמי יהיה מצויין.
    אבל טעיתי, אפשר היה להזמין מחו"ל או לקנות באופן פרטי בארץ ולחסוך הרבה כסף...
    אגב, אח"כ הם רצו על המקלדת עוד 800 ש"ח בערך בנפרד, ונאלצתי לוותר כי ראיתי שסטים שמגיעים ביחד עם המקלדת כבר הרבה יותר זולים, באותם רגעים הרגשתי עוד יותר מרומה וכאילו שדדו אותי לאור יום.
    אבל זה המחיר שמשלמים כשאתה רוצה להיות הראשון שמשיג מוצר חדש ומושך...

    העדכונים אכן בחינם, אבל מגיעים באיחור מהעדכון שאתה מקבל מחו"ל והגרסה שלהם יותר כבדה, כך לפחות הרגשתי אחרי שעדכנתי לגרסה של אסוס הרשמית שהטאבלט חזר לחיים והתחיל לעבוד לשם שינוי...

    השבמחק
  6. כמו שאמרת, יש מחיר מסויים שצריך לקחת בחשבון על להיות הראשון שקונה. אני קניתי את הטאבלט יומים אחרי שהוא הגיע לחנויות והיו לי מספר בעיות איתו אך טיפלו בי בחנות בצורה הוגנת. כמו כן, המקלדת באמת איחרה והיא עלתה יותר מהצפוי...אך כמו כל דבר בחיים, לומדים לפעם הבאה.

    רק אציין שהמקלדת היא פשוט תענוג שאין כמותו. חוייה הכרחית לטעמי.

    השבמחק
  7. לפי דעתי, רצוי לרכוש מקלדת שהיא אלחוטית ותואמת לכל אנדרואיד, כמו זאת של מוטורולה ולהשתמש בה עם הטאבלט שישב על נרתיק כמו של האייפד שיניח אותו בזווית הנוחה לכתיבה וצפייה...
    מקלדת שכזאת במחיר שכזה שהיא רק לדגם הראשון, ולא מתאימה למיטב ידיעתי לשני, לא שווה את המחיר היקר הזה, אלא אם כן מישהו במקרה עשיר עם הרבה כסף ל"צעצועים" מה שאני נורא הייתי רוצה להיות :)

    השבמחק
  8. מקלדת כמו זו שאתה מתאר לא תגדיל לך את סוללת הטרנספורמר והיא תעשה להפך בגלל הצורך בבלוטות'. דבר שני אם אני לא טועה המקדלת המקורית מתאימה גם לגרסאת הפריים. אני אבדוק זאת מחר.

    השבמחק
  9. http://campuslife.asus.com/index/7088/android-4-0-ice-cream-sandwich-released-for-transformer-tf101/

    השבמחק