יום שבת, 27 באוקטובר 2012

גיימרים בנשמה? IMpulse - השלט שילך איתכם לכל מקום.

כבר מספר שנים שהסמארטפונים נוגסים בנתח השוק של שאר פלטפורמות המשחק. משחקי המחשב, האקס בוקס והפלייסטיישן מעולם לא נראו פחות רלוונטים. אך ההבדל המהותי ביותר הוא צורת השליטה של השחק במשחק. למה אני מתכוון? המשותף למחשב הבייתי האקס-בוקס ולפלייסטיישן הם בקרי השליטה. למחשב יש את העכבר והמקלדת הותיקים, לאקס-בוקס ולפלייסטיישן ישנם שלטים בלעדיים המותאים למשחקים הרצים עליהם. ומה משותף לכל הסמארטפונים? מסך מגע בגדלים שונים.

עד כה לאייפון היה מסך בגודל 3.5 אינץ' בלבד ולמרות זאת, בתחום המשחקים הוא המכשיר ששולט בשוק. לאנדרואיד ישנם גדלים שונים שנעים מ-3.0 ועד 5.5. אך הגודל לא בהכרח משנה את חוקי המשחק. כך או כך, תאלצו להשתמש באצבעותיכם על גבי מסך המגע וכך להסתיר חלק נכבד מהמתרחש במשחק - בעיה עם פתרון.

הקוראים הקבועים שלי בטח כבר מכירים את האתר Kickstarter. וזאת מאחר ואני כותב עליו לא מעט. הפעם נתקלתי בתשובה הזולה והטובה לבעיית הגיימרים הנפוצה אשר כתובה בפסקה הקודמת. צמד האמריקאי אשר עונה לשם "Black Powder Media" יצרו בקר שליטה למערכת ההפעלה אנדרואיד ו-iOS. הבקר נקרא IMpulse והוא בגודל שלט פתיחה ונעילה של רכב ואפילו קטן יותר. הוא מתחבר למכשירים בעזרת קישורתי בלוטות'.

ה-IMpulse מתחבר למכשירים השונים בעזרת בלוטות' ובכך יאפשר לכם לבצע מספר דברים מגניבים. הדבר העיקרי והחשוב ביותר הוא לשחק במשחקים בעזרת כפתורי תזוזה, 4 כפתורים הדומים לכפתורי שלטי האקס-בוקס ועוד 2 כפתורים הממוקמים  בגבו, אשר מזכירים גם כן את שלט האקס-בוקס. מעבר לבקר שליטה במשחקים, תוכלו לנצל את ה-IMpulse לשלט מדיה כאשר תצפו סרטים או תאזינו למוזיקה. דבר נוסף ולא פחות חשוב, היא אופציית מציאת המפתחות. את ה- IMpulse מומלץ להחזיק בצרור המפתחות מאחר ואתם גיימרים בנשמה ותרצו שהוא יהיה איתכם בכל רגע נתון, הוא יתחיל לצפצף ברגע שתפעילו את האפליקציה של מציאת מפתחות מהמכשיר שלכם. הפונקציה האחרונה שהוא מספק, היא שליטה במצלמה. בעזרתו תוכלו לשלוט בצמצם המצלמה שמבכשירכם וכך לצלם את עצמכם מרחוק. או כל אחד אחר במקרה ואתם סטוקרים :)


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

אם השתכנעתם, תוכלו לרכוש את ה-IMpulse באתר Kickstarter בעלות של 171 ש"ח על פי שער הדולר הנוכחי (40$ + 15$ משלוח). אני כבר הזמנתי. ברגע שאקבל אותו, אעלה סקירה מקיפה על ביצועיו. שימו לב - מחירו זול ממחירו בסיום המכירה דרך אתר Kickstarter.

בתמונה הבאה תוכלו לראות את חיבור הטעניה שלו, גודלו הפיזי על בסיס כף יד ואת התאמתו לימניים ושמאליים יחדיו.

פרטי המוצר:
סוללת ליטיום.
10 שעות של משחק ו-30 ימים של מצב המתנה.
בלוטות' בתקן 2.1 בשביל חסכון בסוללה.
מרחק קליטה של 30 מטרים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה