יום שבת, 19 במאי 2012

פתיחת קופסא ראשונה בווידאו של ה-Galaxy S3 עלתה לרשת.

בלוג איטלקי בשם HDboog זכה להיות הראשון שיצלם פתיחת קופסא ל-Galaxy S3, המכשיר הנחשק ביותר בתקופה הזו של השנה. המכשיר יגיע לחנויות באירופה בסוף החודש הנוכחי (29.5) וכמה ימים אחרי הוא צריך לנחות בישראל. בווידאו של אותו בלוג ניתן לראות כי Samsung ממשיכה את דרכה מבחינת עיצוב קופסאת המכשיר, קופסא שחור וקטנה עם לוגו המכשיר והחברה בחלקה הקידמי ופרטי המכשיר בחלקו האחורי.

בפתיחת הקופסא ניתן לראות השוואה למספר מכשירים: Galaxy Note, Galaxy Nexus Galaxy S2, HTC One X, HTC One S. אני חושב שהדבר ממנו כולם חוששים הוא גודל המכשיר, אחרי הכל המסך שלו גדול מה-Galaxy S2 ומה-Galaxy Nexus. אך ניתן לראות בווידאו כי הוא כמעט זהה בממדיו הפיזיים מה שאומר כי זו בשורה משמחת ביותר!

ה-Galaxy S3 מגיע עם מסך בגודל 4.8 אינץ' מסוג PenTile Super AMOLED HD ברזולוציית 720P, מעבד מרובע ליבות מסוג Exynos 4412 של Samsung במהירות שעון של 1.4Ghz, זכרון ראם 1GB וסוללת 2100 mAh שעל פי בדיקות מראה תוצאות טובות מכל סמארטפון בשוק. Samsung החליטה כי הפעם היא מאפשרת מגוון נפחים פנימיים: 16GB, 32GB ו-64GB, בנוסף ניתן להוסיף כרטיס זכרון חיצוי בנפח 64GB. מה שמאפשר לכם להסתובב עם 128GB בכיס :). מצלמת 8MP עם צילום ווידואו באיכות 1080P, מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד 4.0.4, העדכנית ביותר היום עם ממשק ה-TouchWiz 4 של Samsung. כמו כן, הקישוריות הטובות והעדכניות ביותר מופיעות גם פה Wifi בתקן N, בלוטות' 4, NFC.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה