יום שני, 6 ביוני 2011

מוטורולה דרוייד 3 נחשף

מוטורולה דרוייד 3 נחשף בשלושה סרטוני הדרכה של החברה, מה שבעצם מגלה לנו שלמכשיר תיהיה מצלמת 8 מגה פיסקל, מסך בגודל 4 אינצ', יציאת mini-HDMI ו-micro-USB, לחצן המצלמה אינו מופיע אבל אסור לשכוח שזאת לא בהכרח הגרסה הסופית של המכשיר.
ההשערה שלי היא שהמכשיר יגיע עם צילום 1080p מכוון שצילום 1080p הופך להיות סוג של סטנדרט בכל המכשירים החדשים ומבחינתי היוזמה מבורכת, אני רק מקווה שכמות הפריימים לשניה תיהיה גבוהה מספיק בשביל צילום חלק.



שמועה שכן אושרה לנו פה היא לגבי המקלדת הפיזית שתיהיה בעלת 5 שורות בשונה משתי הגרסאות האחרונת של מכשיר. השורה הנוספת תיהיה שורת מספרים, דבר ההופך את המקלדת הפיזית לדומה יותר למקלדת המחשב הביתי.
אני אישית כבר מת לשים את הידיים שלי על המקלדת הוירטואלית שנראית מדהים!!!
מה שלא מצויין בפנינו ועדיין עומד על השערות בלבד הוא המעבד שצפוי להיות מעבד כפול ליבה, אבל כמו שרואים אין הרבה מכישירים שצפויים לצאת עם מעבד בודד. הייתה מעין קפיצה קטנה מעל מעבדים עם ליבה אחת החזקים מ-1 ג'יגה הרץ, אני לא חושב שמישהו ימצא פה מקום לתלונות בנושא זה.

הנה כמה קישורים לסרטוני ההדרכה, בתקווה שלא יורידו אותם בקרוב מהרשת:

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן

מקור: engadget

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה