יום רביעי, 13 ביולי 2011

עדכון משמעותי למרקט+הפתעה קטנה!

מזל טוב! המרקט קיבל את העדכון השלישי שלו.
המרקט התחיל עם שלוש קטגוריות של משחקים, ישומים והורדות. הוא היה בצבע אפור ולבן בעיקר עם נגיעות ירוקות כמו הסמל של אנדרואיד. לאותו הזמן הוא נראה מתאים אך לא מרשים במיוחד. לפני כמה חודשים קיבלנו עדכון ששיפר את המראה וגם את הניווט . הצבעים הירוקים בגוונים השונים הפכו לבולטים יותר מתמיד, החיפוש במרקט התבסס יותר על קטגוריות ואיפשר לנו להגיע לאפליקציה הרצויה מהר יותר. המידע על אפליקציה ספציפית הפך לשימושי יותר, מאותו רגע יכולנו לראות יותר תמונות ופרטים כתובים לגביה או לגבי אפליקציות הדומות לה.

אתמול הגיע העדכון השלישי והמשמעותי ביותר. החזות של המרקט נראית שונה לגמרי ממה שהכרנו.
אפליקצית המרקט כרגע מבוססת על דיפדוף בין עמודים ופחות על לחיצות נקודתיות.
ברגע שנפתח אותה נראה סידור של ריבועים המציג ישומים פופולרים וישומים המומלצים על ידי גוגל ומעליהם את כותרת העמוד שאנו נמצאים בו. דפדוף שמאלה יקח אותנו לרשימת הקטגוריות המוכרת ודפדוף ימינה לישומים המובילים בתשלום, המובילים בחינם, הנמכרים ביותר, הפופולרים ביותר ולישומים שנחשבים לטרנד. בכל עמוד כזה תוכלו לגלול את המסך למטה לדרך שנראית אין סופית.

עמוד האפליקציות גם כן השתנה. ברגע שנבחר באפליקציה מסויימת נראה בחלקו העליון של העמוד את שמה ואופציות הסרה, פתיחה או קניה במקרה והיא עדיין לא מותקנת על המכשיר. לאחר מכן נגיע ישר לתמונות אשר כוללת גם תמונות של האפליצקיה מן הטאבלטים. בהמשך יופיע הדירוג וישר אחריו פרטים על העדכון האחרון שהיה ורק אז תיאור האפליקציה. אני חושב שגוגל עשתה פה צעד קטן וחכם, תיאור החידושים האחרונים הרבה יותר משמעותי מתאור האפליקציה מאחר וכל שני וחמישי יוצא עדכון וזה מתסכל לגלול כל פעם מחדש את אותם עמודים רק בשביל 2 שורות חדשות. ההמשך מוקדש לביקורות, פרטי המפתח ובתחתית העמוד יהיו אפליקציות דומות לאותה אחת שאנו צופים בה.


תושבי ארה"ב קיבלו כמה שיפורים נוספים שאנו כאן בישראל עדיין לא זכאים להם מסיבה לא ברורה.
הם קיבלו אפשרות חדשה של השכרת סרטים וספרים בלחיצת "כפתור". כרגע הם יכולים לבחור סרט ולראות אותו תוך שניות באיכות גבוהה ובצורה חוקית לחלוטין. גוגל ידועה בכך שיש לה את מאגר הספרים האלקטרונים הגדול בעולם ומאתמול הוא הפך לזמין יותר מתמיד. כעת ניתן לרכוש ספרים גם דרך אפליקצית המרקט שבמכשיר.
בשורה תחתונה נראה שגוגל מנסה ליישר קו ולהפוך את המרקט במכשירים הסלולארים לדומה יותר ויותר לגרסא האינטרנטית.

ועכשיו להפתעה: זה הופך כבר פחות ופחות צפוי, כשמדובר באנדרואיד לא צריך להמתין הרבה למקורות הרישמיים, לא צריך לחכות שהעדכון יגיע OTA לכל מכשיר. כעת ניתן להוריד אותו ולהתקין כמו כל אפליקציה אחרת ללא צרוך ב-Root מכאן.
עוד אחד מהיתרונות הרבים שבמערכת הזאת.

מקור: Google Mobile Blog

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה