יום שני, 12 בדצמבר 2011

אפליקציית HOT VOD הגיעה לאנדרואיד - תהנו מכל רגע.

הגיע הזמן, סוף סוף, ברוך השם - אלו תגובות אשר התקבלו על ידי אנשים ששמעו כי שוחררה אפליקציית HOT VOD גם לאנדרואיד. פיתוח אפליקציות ישראליות לאנדרואיד זה הוא דבר נדיר ולכן בכל פעם שיוצאת אפליקציה ישראלית חדשה היא מתקבל בשמחה גדולה, במיוחד אם היא קיימת כבר חודשים רבים לאיפון.

אז כמו שאמרנו, בשעה טובה ומוצלחת HOT החליטו כי גם לבעלי האנדרואיד מגיע לראות תכנים שלהם במכשיר הנייד. HOT VOD תאפשר לכם לצפות בשלל סדרות ותוכניות אשר הופקו על ידי HOT עצמה ולרגל השקת האפליקציה כל התכנים ינתנו בחינם לזמן מוגבל אך לא מוגדר. באפליקציה תוכלו למצוא פרקים מלאים מתוך תוכניות מקור כמו: הברור, עספור, תמרות עשן וחצויה ותוכניות מלאות מתוך ערוצי האוכל, הבריאות, הטיולים ועוד. HOT החכימו ליצור אינטגרציה מהירה לעמודי הפייסבוק של כל התכנים שלה, על מנת לאפשר למעריצים גישה מהירה לעדכונים ופרטים נוספים.

בדקתי את האפליקציה בשני מכשירים, Nexus One ו-Asus Transformer. ב-Nexus One האפליקציה נראית טוב ומתאימה לגודל המסך אך התכנים עובדים על מסך מוקטן ואינם נפרסים על כל גודלו. תגובותיה של האפליקציה מהירות וטעינת התכנים סבירה. כמו שאר אפליקציות ה-VOD אשר במרקט, גם כאן הסאונד אינו נקי ואיכותי בדומה לאיכות התמונה. כאשר הפעלתי את האפליקציה ב-Asus Transformer הדברים נראו אחרת, גרועים יותר. ברגע שנכנסתי לרשימת פרקים של סדרה מסוימת, תקצירי הפרקים הופיעו בג'יבריש ולא בעברית כמו ב-Nexus One. לאחר מכן הרצתי את אחד הפרקים וגם כאן, כמצופה, התמונה אינה הייתה על כל המסך והסאונד היה נמוך ואינו איכותי. אני חושב שהגיע הזמן לקחת בחשבון שקיים בארץ גם שוק טאבלטים של אנדרואיד ולא רק אייפדים.

HOT VOD ניתנת להורדה בחינם מהאנדרואיד מרקט או בעזרת סריקת הברקוד אשר נמצא בסוף העמוד.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה