יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

פלטפורמת Tegra 3 מביאה לנו משחקים ברמה אחרת - GTA3, Max Payne ועוד.

אם תשאלו כל "גיימר" שחווה את Android מול iOS, איזו פלטפורמה מספקת יותר משחקים? הוא יענה בלי למצמץ שזאת iOS. אך הדבר הולך להשתנות, בקצב איטי יחסית, אך הכיוון נכון. בעקבות הגעת מעבד Tegra 2 של חברת Nvidia לטאבלטי האנדרואיד, התחלנו לראות משחקים בעלי גרפיקה מרשימה עם מהירות פריימים לא קטנה. אך מסתבר שמעבד Tegra 2 לא הצליח "להוכיח" את עצמו מספיק טוב ולחברות המשחקים לקח קצת זמן להבין מה ניתן לעשות בעזרת מעבד זה.

בקרוב יגיעו למדפים טאבלטי אנדרואיד אשר חמושים במעבדי Tegra 3 .Tegra 3 מצטיינת בכוח עיבוד נתונים גבוה עם צריכת אנרגיה נמוכה וזאת בעזרת ארבעת הליבות של המעבד וכפי שנראה מספר חברות כבר הפנימו זאת. על פי נתוני חברת Nvidia, כיום נמצאים 15 משחקים תחת פיתוח ועד סוף השנה צפויים להיות בחנות ה-Tegra Zone כ-40 משחקים לפחות. Nvidia יצרה סרטון אשר מסביר את רמת איכות המשחקים על ידי המפתחים עצמם, עם הצצה קטנה לעתיד.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

בין הכותרים השונים נמצאים גם המשחקים Shadowgun ו-Riptide GP, אשר יעברו שיפור חזותי בעזרת יכולות המעבד החדש. Shadowgun הינו משחק בגוף שלישי המתקיים בשנת 2350. שנה בה תאגידים בין גלקטים שולטים בחוק ומאפשרים לשכירי חברת וצידי ראשים יד חופשית. הטוב מבינהם נקרא Shadowgun. אתם תשחקו את ג'ון סלייד ומטרתכם היא ל"צוד" את ד"ר אדגר סיימון אשר מנסה להקים לעצמו צבא מוטנטים.

Riptide GP הוא מרוץ אופנועי ים בסיסי לחלוטין, אך הוא מצליח להפוך את החוויה למהנה מאוד. הוא עושה זאת בעזרת גרפיקה מרשימה, ויזואליות ריאליסטית של המים ורמפות המפוזרות במהלך המסלול. כמו כן, ניתן לבצע לא מעט פעלולים בזמן קפיצה על הרמפות על מנת להרוויח ניקוד נוסף.

משחקים נופסים אשר נמצאים בפיתוח הם Max Payne ו-Grand Theft Auto 3 של חברת Rockstar המוכרת בפלטפורמות ה-PC והאקסבוקס. Rockstar חשפה כי היא עובדת על גרסאות אלו לפלטפורמת ה-Tegra 2 ו-3 ושבקרוב מאוד נוכל להנות מהן על הטאבלטים השונים. כמו כן גם חברת Capcom עובדת על המרת המשחק Lost Planet 2 לאנדרואיד. כמו שבטח כבר הבנתם, מאחר וכוחו של המעבד חזק כל כך, כעת ניתן להמיר משחקים ישנים יחסית מן המחשב, אקסבוקס והפלייסטישן לאנדרואיד.

Combat Arms: Zombies
לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

DaVinci 
לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Zombie Driver
לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Siegecraft 
לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Zen Pinball
לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

מקור:Android And Me

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה