יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

Motorola Razr - הושק בישראל, מגיע לסלקום ואורנג' ב-29 לחודש.

בשלישי האחרון, חברת מוטורולה ישראל ערכה אירוע חגיגי לכבוד השקת מכשיר הדגל החדש שלה, Motorola Razr. זה הוא המכשיר הרביעי והחזק ביותר שהושק השנה על ידה, כאשר הוא מושק בארץ כשבועיים בלבד לאחר השקתו בארה"ב. ניתן לראות כי מוטורולה תכננה בקפידה כל מילימטר במוצר החדש שלה, אם זה בעיצוב הדקיק או באיכות החומרים המגנים על המכשיר.

ה-Razr מקרין ביטחון בכל הקשור לעיצובו. כיום, מכשירים רבים עשויים פלסטיק מה שגורם להם להיות שבירים מאוד. לעומתם, ה-Razr בעל עובי של 7.1 מ"מ בלבד אך מאובטח בחלקו הקדמי בזכוכית מסוג Gorilla Glass, אשר תאפשר לכם להניח אותו בכיס ללא חשש, ביחד עם צרור מפתחות. בצידו האחורי תקבלו מעטפת מסוג Kevlar Fibre, אשר נפוצה בקרב הצבא בשל איכות המיגון אשר היא מאפשרת.

מבחינת חומרה פנימית, ה-Razr מגיע מוכן למלחמה. הוא בעל מעבד כפול ליבה במהירות 1.2Ghz של חברת Texas Instrument מסוג OMAP 4430, זכרון ראם בנפח 1GB, נפח פנימי 16GB עם אפשרות הרחבה עד 32GB, בעזרת כרטיס microSD חיצוני. מסך איכותי מסוג Super AMOLED בגודל 4.3 אינצ' עם רזולוציה של 540x960 וקישורית DLNA בנוסף לקישוריות הרגילות. משקלו 127 גרם והוא בעל סוללה 1800mAh. בתחום הצילום תמצאו מצלמה אחורית עם 8 מגה-פיקסל, קידמית עם 1.3 מגה-פיקסל וצילום וידאו באיכות 1080p במהירות 30 פריימים לשניה. כמו כן, ברגע שתרצו להציג את התמונות אשר צילמתם לחברים או למשפחה, תוכלו לעבור למסך הגדול בעזרת יציאת microHDMI הקיימת בחלקו העליון של המכשיר.

מוטורולה מכניסה מספר תכונות חדשות למכשיר, שרות MotoCast אשר מאפשר לכם לסנכרן מידע בין המכשיר למחשב הביתי ומערכת המאפשרת לבצע ניהול עבודה בצורה מדוייקת יותר וכך לחסוך עד 30 אחוז סוללה. ה-Razr יהיה זמין ב-29 לחודש בסלקום ובאורנג' ומאוחר יותר בפלאפון. מחירו עדיין לא ידוע.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה