יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

בעלי Samsung Galaxy S2 מקבלים עדכון FOTA לגרסא 2.3.5.

מראשית אנדרואיד, מכשירים בעלי מערכת ההפעלה שלה, קיבלו עדכונים FOTA (דרך האוויר) משרתי גוגל או משרתי חברות הסלולאר. FOTA הינה הורדת עדכון גרסא למערכת ההפעלה, דרך המכשיר משרתי חברת הסלולאר. במקרה של ישראל, אף חברה סלולארית לא ביצעה זאת עד היום. ברגע שיצאה גרסא חדשה למכשירכם עליכם היה להגיע לסניף של המפעילה, לחכות בתור ולהפקיד את המכשיר על מנת שיעדכנו אותו. בנוסף, עדכון בחברת הסלולאר גרם לאיפוס המכשיר, דבר הדורש גיבוי מראש לאלו שידעו זאת.

השבוע סמסונג ישראל הודיעה, כי חברת סלקום ואורנג' שיחררו עדכון לגרסא 2.3.5 לבעלי מכשיר ה-Galaxy S2. חברת פלאפון תאפשר זאת בעתיד הקרוב, כרגע הם בשלבי אישור אחרונים. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס להגדרות המכשיר>אודות הטלפון>עדכון תוכנה>בדוק אם יש עדכון. מומלץ לבצע עדכונים אלו על בסיס Wifi על מנת לשמור על יציבות הורדה ולחסוך בחבילת הגלישה.


*כמו כן, העדכון מתייחס לאלו אשר רכשו את המכשיר באחת מחברות הסלולאר או ישירות מסמסונג ישראל ולא ביצועו שינויים ב-Rom המקורי. 


גרסא 2.3.5 משפרת את תוכנת הג'ימייל.

Save bandwidth and battery by only syncing priority mail

Use label notifications to mash up filters, labels, and ringtones
Remember ‘Show Pictures’ for senders
Turn off sticky message actions in landscape or all orientations
Better TalkBack support for accessibility
Performance improvements

השיפורים של סמסונג ישראל הם:
סודרה בעיית ה-GPS הידועה
הוספת אינדיקציה לכיוון פתיחת מסך הנעילה כאשר מופיעה התראה.
מעבר לכך ישנם שיפורים קוסמטים קטנים.

גיליתם שיפור חדש במערכת? כיתבו בתגובות כדי שכולם ידעו על כך.


מקור:Mobility Freak

6 תגובות:

  1. אנונימי2/12/11 23:37

    הןא נתקע אחרי 14%

    השבמחק
  2. אתה יכול לפרט יותר בבקשה?
    גרסאת מכשיר נוכחי, חברת סלולאר?

    השבמחק
  3. ניסיתי להתקין דרך FOTA (SGS2 2.3.3)
    אחרי שזה הוריד לי את חבילת העדכון הוא ביקש לעשות ריסטרט כדי שיוכל להתקין...כשזה נדלק מחדש התקין לי עד 14%-נכבה המסך לאיזה שניה-ואז נדלק מחדש בלי להתקין כלום...
    כשהמכשיר הופעל הוא כתב לי שעדכון הקושחה נכשל.

    השבמחק
  4. אני מכיר את הבעיה ואני מצטער להודיע לך אבל האופציה היחידה היא לפנות לחברת סלולאר שממנה קנית את המכשיר ולתת להם לעדכן את הגירסא. לפי מה שהם טוענים, ברגע שתסדר את בעיית העדכון הנוכחית תוכל לעדכן כבר לגרסא 4.0. דרך אגב, עדכון גרסא ל4.0 fota צריך להיות זמין כבר מהיום למרות שעל פי בדיקה שלי זה עדיין לא יצא לדרך.
    אופציה נוספת היא שחברת הסלולאר שלך תעדכן לך כבר לגרסא 4. חשוב מאוד לגבות את כל הטלפון לפני העדכון. תהנה

    השבמחק
  5. אני מנסה לעדכן גרסה לגלקסי אס 2 שלי גרסה חדשה ממה שיש לי עכשיו שהיא 4.0 ודרך kies לא נותן...ואני לא רוצה לשלם לחברה שלי

    השבמחק
  6. מה זאת אומרת לשלם לחברה שלך?

    אם אתה נמצא תחת ספק סלולאר, סלקום, פלאפון וכו, אתה פשוט פונה אליהם והם עושים עדכון גרסא רשמי בחינם.

    אם אני לא טועה, לגלקסי 2 לא יצאה גרסא מתקדמת יותר מ4.0 באופן רשמי. מה שאומר שאין לך אפשרות לעדכן אלא אם כן אתה פורץ את המכשיר.

    השבמחק