יום שבת, 9 ביולי 2011

Galaxy Pro - סמסונג לעיסקיים.


סאני, נציגת סמסונג בישראל השיקה השבוע כמה מכשירים חדשים שעוד ארחיב עליהם בעתיד אך כרגע הרלוונטי ביותר הוא ה-Galaxy Pro. ה-Pro שונה משאר המכשירים בסדרת ה-Galaxy מהסיבה הפשוטה, הוא בעל מקלדת מלאה בנוסף למסך המגע.
ל-Galaxy Pro יש מעבד במהירות 800 מגה-הרץ עם מסך מסוג TFT בגודל 2.8 אינץ ומקלדת QWARY מלאה. הוא מגיע עם נפח אחסון בגדול 512MB ועם אפשרות הרחבה עד 32GB בעזרת כרטיס microSD, סוללה בגדול 1350mAh שצריכה להספיק ל-7 שעות דיבור ו-442 שעות של המתנה. משקלו עומד על 103 גרם ועוביו על 10 ס"מ. הוא יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 עם הממשק של סמנסונג-TouchWiz 3. נתוני המולטימדיה הם אלו שהפתיעו אותי במכשיר הקטן הזה-מצלמת 3 מגה-פיקסל עם אוטו פוקוס, צילום פנורמי, זיהוי פנים, זיהוי חיוך, זום דיגיטלי, תמיכה ב-mp3, ובקבצי Divx ו-Xvid. למרות הכל צריך לקחת בחשבון שאלו נתונים שטחיים שלא בהכרח עובדים כראוי. המכשיר לפי מקורות באינטרנט יצא אתמול ברשת פלאפון במחיר של 59.90 ש"ח בחודש למשך 36 חודשים או בהחזר מלא למדברים מעל 149 ש"ח בחודש בכפוף לתנאים מסויימים.
אני לא בטוח שה-Pro יצליח לתת מאבק רציני למתחרים, נוקיה ובלאקברי אבל זה היה הגיוני שסמסונג תתחיל לפלוש גם לכיוון הזה. היתרון הגדול שיש לה הוא השיתוף של אנדרואיד בכל דבר שהיא עושה וגם פה כמות האפליקציות והנוחות תהווה יתרון.

לצפיה ביוטיוב - לחץ כאן.
דעה אישית:
ישנה תופעה בארץ שאני קורא לה...טוב אין לה שם אבל בטוח כולכם נתקלתם בה. המוני ילדים קטנים שמסתובבים עם בלאקברי. למיטב ידיעתי בלאקברי נחשב סוס עבודה, מכשיר עם יכולות עסקיים ברמה גבוה עם רשת מוצפנת שגם עולה בהתאם ומשום מה עדיין אני רואה המון ילדים בגילאי 10 ומעלה מסתובבים עם המכשיר הזה. טוב, איך אני יכול לזלזל, זה הרי ידוע שבגיל הזה אתה כבר צריך לעבוד עם כמה לקוחות במקביל, להישאר זמין 24/7, להתעדכן בחדשות, מיילים, הודעות, אינטרנט וכו'. הדור של היום חוזר לשורשים, עבודה בגיל צעיר מאוד! הסמל סטטוס של בלאקברי מאבד את עצמו בארץ, זה בטוח. את מי שאני לא מבין בכל הסיפור הזה, זה את ההורים שמשקיעים כל כך הרבה כסף בשביל להחזיק לילדון שלהם כה יקר.

מקוד תמונה: GSMarena
מקור מחירי המכשיר: Pocket

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה