יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

עדכון לאפליקציה Google+

קצת אחרי השקתה של הרשת החברתית Google+ יצאה גם האפליקציה למכשירי האנדרואיד. אין אפליקציה שיוצאת מושלמת מההתחלה וגם גוגל הגדולה כנראה לא מסוגלת לזה. לפעמים אני חושב שכל זה נעשה בכוונה. נתחיל בקטן, נקבל תלונות, נפתור אותi ונקבל מחמאות, מה יכול להיות טוב מזה. אתמול יצא העדכון הראשון לאפליקציה שפותר הרבה בעיות שמשתמים רבים התלננו עליהן. במקביל עלה סרטון ליוטיוב עם הסבר על העדכון מראש צוות המפתחים של גוגל+.


לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

רשימת השיפורים של האפליקציה:

Improved notifications reliability
add to circle notification shown in bulk
Share stream posts to individual people
Clicking a +mention takes you to the persons's profile
+Mentions now autofill from your Circles
Stream no longer resets to top when screen is rotated
Nearby accuracy 
Start a 1:1 huddle from a person's profile or a group huddle from a circle profile
Hide 1:1 huddle
Clicking links in huddle
Improved autocomplete when adding a person to huddle

ב-28.7.11 גוגל השיקה את הרשת החברתית שלה, גוגל+. היתרון שלה לעומת שאר הרשתות החברתיות נמצא בכל השרותים שהיא נותנת מסביב וביכולת לרכז את כולם בעזרת גוגל+. שרותים נוספים הובטחו להגיע אך ללא כל מידע כרגע, הקרוב מכולם יהיה שרות משחקים שיתן מענה לכל המשחקים שיש בפייסבוק.  בחודש הראשון של גוגל+ הצטרפו אליה 25 מיליון משתמשים וזאת בזמן שההרשמה לא הייתה זמינה לקהל הרחב אלא רק בעזרת הזמנות פרטיות, שגם הן לא תמיד עבדו.
גוגל+ עובדת בשיטת מעגלים. כל אחד יכול לצרף את מקורביו למעגלים לפי חברים, משפחה, עבודה וכו'. בעזרת המעגלים ניתו לשתף דברים בצורה ספציפית יותר ולא לחשוף את עצמך לכל הרשימה שלך. בין השאר ניתן ליצור שיחות ועידה בין כמה חברים, לעלות קליפים ותמונות לפי קטגוריית תוכן ואפילו לגרום לאפליקציה לעלות כל סרטון ותמונה שאתם מצלמים בסלולארי ישר לחשבון שלכם, מן הסתם בלי לשתף את כולם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה