יום שישי, 16 בספטמבר 2011

WhatsApp מקבלת עדכון מהרבנות.

מהיום ניתן להוריד עדכון חדש לאפליקציית WhatsApp ולקבלה בגרסא היהודית והכשרה בעברית. מעבר לכך נעשו עוד כמה תיקוני באגים ושיפור בהעברת הודעות תמונה.
למי שלא מכיר, WhatsApp הינה אפליקציה לשליחת וקבלת הודעות על בסיס חבילת הגלישה. היא מאפשרת שליחת הודעות טקסט, תמונה, קול, מיקום ועוד. כיום היא נחשבת לנפוצה ביותר בשוק הסלולארים החכמים והיא קיימת כמעט לכל מערכת הפעלה כגון iOS, Android, Symbian, BlackBerry OS.
למידע נוסף על האפליקציה ניתן להכנס לעמוד הרישמי.
ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מכאן או לסרוק את הברקוד.


עדכון: נמצאו מספר באגים בגרסא החדש והערב הגיע עדכון נוסף שמתקן אותם - תודה לגיל אשרוב על המידע.

3 תגובות:

  1. גיל אשרוב17/9/11 01:34

    אחי יש לי אפלקצייה חדשה אז או שכל פעם אני ירשום לך או שתכניס אותי שותף בבלוג גם ככה כל מאמר שאתה רושם פה אני כבר מעודכן! :)

    קבל אני ניסיתי.
    המלצה: להפעיל אותה כשאתה יודע שאתה עוזב את הסלולאר או סתם חושש

    https://market.android.com/details?id=com.sp.protector.free&feature=search_result

    השבמחק
  2. אנונימי17/9/11 15:36

    התרגום בוצע ע"י avicohh מiAndroid.co.il. באמת כל הכבוד לו :)

    השבמחק
  3. נכון, באמת כל הכבוד!!!נקווה שעוד אנשים ימשיכו לתרגם אפליקציות וכך נראה יותר ויותר תמיכה עברית באנדרואיד.

    השבמחק