יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

מחוץ לקופסא - השקת ה-Asus Zenbook (תמונות).

חברת Asus השיקה היום את ה-Zenbook, הלפטופ הראשון בסדרת ה-Ultrabook שלהם. ה-Zenbook הוא התשובה של Asus לגל הלפטופים המעוצבים והחזקים אשר מגיעים אלינו ממתחרות כמו Apple ו-Acer. בהשקה הוצגה בפניינו מצגת ובה נתונים רבים המשווים בין הלפטופים החזקים ביותר בשוק וכמו כן גם מפרטו המרשים של ה-Zenbook אשר מגיע בשני דגמים  עיקריים UX21 ו-UX31.

ההבדל העיקרי בין הדגמים הוא גודל המסך, ה-UX21 הוא בעל מסך בגודל 11.6 אינצ' וה-UX31 בעל 13.3 אינצ'. מעבר לכך הם מגיעים עם מעבדי i3, i5, ו-i7 כאשר הם מריצים את מערכת ההפעלה  Windows 7 64bit מכונן SSD בגודל 64\128\256 גי'גה ביט. כמו כן לשני הדגמים יציאות USB 4, HDMI ומצלמות קידמיות לשיחות וידאו. שני הלפטופים בעלי משקל נוצה ועובי ללא תחרות. חלקו הקידמי של המחשב מגיע ל-3 מ"מ עובי וחלקו האחורי ל-9 מ"מ כאשר משקלו עומד על 1.1 ק"ג או 1.3 ק"ג בלבד.

דבר נוסף שהודגש בהשקה הוא , היכולת להשאיר את המחשב דולק במשך שבועיים. Asus משתמשים במערכת שנקראת Super Hybrid Engine II אשר מאפשרת להכניס את המחשב למצב שינה ולהחזירו למצב עבודה תוך שתי שניות. כן שמעתם נכון, שתי שניות ואתם חוזרים לעבודה ללא ריגעי המתנה מיותרים. ה-Zenbook מושק בישראל באיחור של חודש בודד מהשקתו העולמית ומכך אנו מבינים ש-Asus ממשיכה לראות בשוק הישראלי פוטנציאל גדול וכמו כן משקיעה בהשקות מוקדמות בדומה להשקת ה-Asus Transformer. אני מאמין שבקרוב מאוד נוכל לראות את ה-Transformer Prime נוחת בישראל.









 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה