יום שבת, 17 בדצמבר 2011

הצד היצירתי של גוגל ואנדרואיד.

לפעמים צריך גם את הצד היצירתי בעולם. אתם בטח כבר יודעים על מה אני הולך לדבר, על הצד היצירתי של נושא הבלוג, אנדרואיד וגוגל. בחרתי מספר דברים שעלו לאחרונה לרשת ואני מקווה שאתקל בעתיד בדברים נוספים, על מנת שאוכל לשתף אותכם.

משחקי המחשב האחרונים מנסים לדמות אזורים מסוימים בעולם ולהכניס אליהם קצת אקשן ונראה כי ניתן היה לעשות זאת בעזרת המפות של גוגל. האתר Poolworldwide  שידרג את תוכנת המפות של גוגל ובעצם אפשר לנו להסתובב עם נשק על כל מסך אשר קיים בה. כל שהייתם צרכים לעשות הוא להכניס כתובת בעולם ולהסתובב בעזרת תוכנת Street View באותם רחובות כאשר נשק מוצמד למסך המפות. יכולתם לירות בנשק כמה שרציתם אך לא לפגוע באיש. המשחק לקח את המפות של גוגל והפך אותן למעניין יותר, אך נראה כי גוגל לא אהבו את השינוי שעשו במערכת המפות שלהם והם גרמו לסגירת הקישור.


היצירה השניה גם כן קשורה למפות של גוגל אבל בצורה קצת יותר חיובית. זהו סרטון המציג מספר בובות רובוטים אשר חוות את החיים בעזרת המפות של גוגל. בעזרת שיתוף פעולה של כולן הם מצליחות להגיע ליעדן הבא, Pacific Coast. הן מקרינות את הדרך בעזרת המפות של גוגל על מסך המחשב וכך מדמות את ההרגשה של הדרך לחלומות שלנו.


היצירה השלישית קשורה לחיות המחמד שלנו. מסיבה שאינה ברור, לבחור הבא יש חרדון מזוקן או יותר נכון חרדונית מזוקנת אשר למדה לשחק במכשיר האנדרואיד שלו. מטרת המשחק היא למעוך כמה שיותר נמלים בזמן שהן עוברות במהירות על מסך המכשיר. אותה חרדונית מבינה מהר מאוד את הרעיון ומתחילה ללקק את המסך ובעצם למעוך את הנמלים. בשביל להנעים את המתרחש אותו בחור הוסיף לנו את המוזיקה מהמשחק הנוסטלגי, סופר מריו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה