יום ראשון, 1 באפריל 2012

אחד באפריל בסגנון גוגל - מפות חדשות, מכוניות מרוץ וכמה חיות מדברות.

לפעמים אנשים לא מבינים למה קיימת בתוכי חיבה כה רבה לחברת גוגל, הם כנראה יבינו זאת עכשיו. אני מאוד מעריך אנשים שיודעים לצחוק, להשקיע בהומור משובך או לעשות כיף. אני חושב שחברה כה גדולה כמו גוגל שמספקת שרותים רבים יודעת לעשות דבר נוסף, כיף! וביחד עם זאת לתת לנו את ההרגשה שמאחורי כל הגודל שלה, יושבים אנשים בדיוק כמונו שרוצים להנות מהחיים. השנה גוגל הפתיעה ובגדול, שימו לב לכמות ההשקעה והסרטונים שהם הכינו לקראת ה-1 באפריל.

Gmail Tap - מפתחי מחלקת Gmail של החברה שאלו את עצמם: למה להשתמש ב-26 מקשי מקלדת גם על גבי מכשירי הסמארטפון שלכם אם אפשר לנצל את יכולות המורס על מנת לתקשר, בדיוק כמו בתחילת דרכה של תקשורת בין מרחקים גדולים. כמו כל שרות חדש, גם כאן יש לנו אתר רישמי לאפליקציה ה"חדשה". שימו לי כי ברגע שתנסו להוריד את האפליקציה תקבלו את ההודעה הבאה: אופס! האפליקציה כל כך פופולרית, נסו להוריד אותה שוב ב-2 באפריל.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Google Maps 8-Bit - בגוגל חשבו לפנות לאחת הפלטפורמות הוותיקות בעולם אשר התחילה את דרכה בשנות ה-80, NES של חברת נינטנדו. במקור ל-NES לא היה אינטרנט (זו הייתה רק תחילת דרכו) וכל המערכת עבדה בשיטת 8 ביט אך אל דאגה, בפנטזיה כמו זו הכל אפשרי. צפו בסרטון ותבינו איך המפות של גוגל עובדות כשהן מפוקסלות בצורה מחרידה ומגניבה. אל תשכחו לנשוף לקסטה בשביל שהיא תעבוד כראוי. דרך אגב, היכנסו לאתר המפות של גוגל והיפכו גם את מדינת ישראל הקטנה ל-8 ביט על ידי לחיצה על הכפתור Quest.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Chrome Mulitask Mode - שמתם לב שאתם לא מנצלים את כל היכולות שלכם בזמן השימוש באינטרנט. שמתם לב שאתם משתמשים רק ביד אחת בשביל עכבר אחד ובינתיים היד השנייה פנויה. לכן מהיום תוכלו להשתמש בשני עכברים ולעבוד בו זמנית על יותר דברים. מגוחך מאוד!

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Google NASCAR - לאחרונה גוגל הציגה רכב שמונע על ידי שרות המפות שלה ללא כל צורך בנהג (זה אמיתי) והם הוכיחו זאת בעזרת נהג עיוור שהגיע מנקודה א' לנקודה ב'. עכשיו הם לוקחים את זה למקום רחוק יותר. מרוצי מכוניות NASCAR ללא נהג. אם אתם שואלים אותי, זה יקרה בעתיד הרחוק. בדיוק כמו מלחמת הכוכבים :). גם כאן ההשקעה רבה והיא מוצגת על ידי אתר רישמי ומהנה.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Google Fiber - הפעם גוגל הולכים על סיבים בריאותיים ולא על סיבים אופטיים. הכל למען בריאות הגולשים. בקרו באתר הרישמי.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Google Translate For Animals - רציתם לדעת מה החיות חושבות. בשביל זה יש לנו את אפליקציית התרגום שתתרגם לנו לא רק שפות של בני אדם אלא גם של חיות, בדיוק כמו הפרה הזאת.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Youtube ב-DVD. מתי לאחרונה לא היה לכם חיבור לאינטרנט? כנראה שמזמן, אבל במקרה שמצב כזה קורה לכם ובא לכם לצפות בסרטוני ה-Youtube האהובים עליכם תוכלו לרכוש את ערכת ה-DVD הביתית. אין צורך שתדמיינו את כמות המדפים שהם יתפסו לכם. אתם יכולים לראות זאת בסרטון הבא:

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

2 תגובות:

  1. גוגל בהחלט נפלאים ביותר. החל מהעיצוב הנקי והיפה לכל הפרסומות הבאמת, כפי שכתבת הומוריסטיות. אהבתי את המפה המיוחדת ל1 באפריל, אכן הומור שרק גיקיים יבינו.

    השבמחק
  2. כמו שכתבתי, זו אחת הסיבות שאני אוהב את החברה הזאת. הומור מצויין וכיף שלא נגמר.

    השבמחק