יום חמישי, 19 באפריל 2012

אפליקציית Draw Somthing מקבלת עדכון חשוב.

לא כתבתי בעבר על Draw Something מכיוון שלא הרגשתי צורך בכך. האפליקציה הגיע לכותרות במהירות שיא ובכל מקום שרק תרצו, בעיתונים, בטלוויזיה ובכל אתר שני באינטרנט. אני בספק שקיים אדם שלא מכיר אותה, שיחק בה או שמע עליה. אך כשיוצא עדכון חצי משמעותי כמו זה. אני אספר לכם עליו.

עוד לפני ש-OMGPOP נמכרה ב-200 מיליון דולר ל-Zynga, היא ציינה כי בעתיד היא תוסיף אפשרויות רבות לאפליקציה הממכרת. העדכון האחרון משדרג קצת את המשחק. קודם כל, הוא מאפשר לכם כתיבת תגובות אחד לשני על ציורים שאתם מציירים. בנוסף ניתן למחוק את הקו האחרון שציירתם, דבר אשר כולם התלוננו על חסרונו והתוספות האחרונה היא אפשרות לעשות ריענון לרשימת המשחקים שלכם. גם מערכת ההתראות של האפליקציה לא עבדה עד כה וכעת היא פועלת מצויין, ברגע שמישהו סיים לצייר לי ציור, אני יודע שאני יכול לחזור ולצייר לו. שינויים נוספים שניתן לשים לב אליהם הם ויזואליים בלבד, אך אני מקווה שהאפליקציה תפסיק לקרוס לי אחרי מספר ציורים שאני מצייר ושהיא תיהיה הרבה יותר יציבה.

Draw Somthing ניתנת להורדה ב-Google Play בשתי גרסאות, האחת בחינם והשניה בעלות של של 3.72 ש"ח. כמו כן, ניתן לסרוק את הברקוד.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה