יום שלישי, 24 באפריל 2012

Google משיקה שרות איחסון בענן - Google Drive.

הגיע הסוף לשמועות. Google משיקה שרות ענן חדש בשם Google Drive שינסה להתמודד במתחרות החזקות. כיום, קיימים מספר שרותי ענן מצליחים כגון:Dropbox ו-Box אשר מאפשרים לנו לסנכרן קבצים בין מספר מכשירים. Google מנסה לעשות זאת בצורה דומה אך קצת שונה. מספר משתמשים הבחינו כי שרות הענן Google Docs, התנפח מ-1G ל-5G זמן קצר לפני ההכרזה על Google Drive ונראה כי מעכשיו שתי השרותים נמצאים באותו מקום.

היתרון של Google Drive על פני המתחרות הוא בפשטות השימוש והפונקציות המגוונות. מאחר ולכל בעלי האנדרואיד יש חשבון משתמש של Google ואם אתם לא מחזיקים במכשיר אנדרואיד, אז יש לכם לפחות חשבון Gmail אחד, הפצת השרות תיהיה קלה במיוחד. השרות יאפשר לכם לסנכרן קבצים בצורה פשוטה בין הסלולארי, הטאלבט והמחשב הביתי. למחשב הביתי אמורה להתווסף בעתיד תוכנה ,בדומה ל-Dropbox, שתאפשר לנו לגרור אליה קבצים ובכך לסנכרן אותם בין המכשירים השונים. בנוסף, אם העברתם קובץ שנוצר על ידי תוכנת פוטושופ ובמחשב בו אתם נמצאים אין את התוכנה, עדיין תוכלו להפעיל את הקובץ. אם לרגע חשבתם ש-Google תשכח את קבצי הסרטים שלכם אז טעיתם, ניתן לסנכרן גם קבצי ווידאו באיכות HD.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

Google נותנת לכם 5GB בחינם של שרות ה-Google Drive, אך אם תרצו להרחיב את הענן תוכלו לעשות זאת בעזרת תשלום שיחל ב-2.49 דולר לחודש ל-25GB ויסתיים ב-799 דולר לחודש ל-16TB. בנוסף לשרות החדש, Google מרחיבה את חשבונות ה-Gmail שלכם מ-5GB ל-10GB. כמו כן, כל תשלום הרחבה ישפיע על חשבון ה-Gmail וה-Picase שלכם. במקביל להשקת השרות, Google שיחררה ערכת SDK. מה שאומר שעם הזמן נמצא אפליקציות ותוספות לשרות החדש.

להורדת האפליקציה למכשירי האנדרואיד, היכנסו ל-Google Play או סירקו את הברקוד בתחתית העמוד.



לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה