יום שני, 21 במאי 2012

סאני מעדכנת: ICS ל-Galaxy S2 יהיה זמין ממחר!

האם זה יתכן? יכול להיות שאני חולם? אני לא בטוח שקראתי את מה שקראתי. תגידו לי מה אתם חושבים על הציטוט הבא: "ללקוחות Samsung Galaxy SII. כבר מחר בבוקר בעלי מכשירי סמסונג אשר רכשו את מכשיריהם בחנות סאני ואצל המשווקים המורשים יכולים לעדכן גרסה ומוזמנים להגיע אל חנות סאני תקשורת יבואנית ומשווקת מוצרי הסלולר של סמסונג בישראל. כתובתנו רחוב בן ציון גליס 48 פתח תקווה; אזה"ת סגולה בין השעות 09:30-18:00. בימים הקרובים תהיינה גם תוכנות kies ו- fota זמינות לרשותכם. בהגיעכם לצרוב קחו בחשבון רבע שעה צריבה ואל תשכחו לגבות תכנים חשובים לפני הצריבה. העדכון יהיה זמין ללא תשלום ללקוחות שרכשו את מכשירי סאני תקשורת".

לפני מספר דקות, סאני תקשורות זרקה באוויר (בפייסבוק) את הפצצה. לאחר המתנה אין סופית נראה כי העדכון המיוחל יגיע למכשירי ה-Galaxy S2 אשר נרכשו אצל הספקיות הסלולאריות או אצל סאני עצמה. פתחתי את הפוסט הזה בשאלות רבות וספק רב יותר. למי שהספיק לשכוח, בתחילת מרץ סאני הבטיחה כי היא תעדכן את המכשיר לגרסאת ICS ובכך הרעישה את הרשת כולה. ושאני אומר כולה, אני מתכוון לכל אתר חדשות טכנולוגיות וכל אתר חדשות אנדרואיד בעולם. ישראל עמדה להיות המדינה הראשונה בעולם שתקבל את העדכון ל-ICS. אך כמו כל ישראלי טוב, הבטחות ומעשים לחוד, וגם אז הייתי בספק כלשהו. סאני דיווחה במשך החודשים האחרונים כי נמצאו בעיות מערכת והיא מטפלת בהן נמרצות. אז תסלחו לי אם אני חסר אמונה גם הפעם אך אני עדיין מקווה לטוב :)

כמו שהדיווח מציין, על מנת לעדכן מחר את המכשיר עליכם לגשת אל החנות של סאני תקשורת. אם תחכו מעט (מי יודע כמה זמן) תקבלו עדכון FOTA (עדכון מערכת דרך האוויר) או בעזרת תוכנת המחשב Kies.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה