יום רביעי, 20 ביוני 2012

Google מרחיבה את שירות דיווחי התנועה שלה בישראל.

ל-Google שרותים רבים כאשר רובם עדיין לא עובדים בכל העולם. בחודשים האחרונים החברה דואגת להרחיב את שרותיה לכמה שיותר מדינות. לאחרונה שירות השכרת הסרטים הגיע לספרד ולצרפת, כאשר הצפי הקרוב הוא למדינות גרמניה ואיטליה. בנוסף שירות הספרים של החברה הגיע גם הוא למספר מדינות באירופה. מתי ישראל?

אתמול, Google דיווחה כי היא מכניסה את שירות דיווחי התנועה בזמן אמת ל-7 מדינות חדשות: בלארוס, אסטוניה, לטביה, מקסיקו, פרו, רומניה ודרום אפריקה. ובמקביל היא מרחיבה את השירות ב-19 מדינות בהן השרות כבר קיים: אוסטרליה, בלגיה, ברזיל, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, ישראל, איטליה, יפן, הולנד, ניו זילנד, פורטו ריקו, רוסיה, ספרד, שבדיה, טייוואן, אנגליה. השאלה הגדולה ביותר בסיפור הזה היא: מה זה עוזר לנו? אני חושב שכל עוד אנחנו לא יכולים לנווט בעזרת אפליקציית הניווט של Google אז השירות קרוב למיותר. אלו המעוניינים לקבל דיווחי תנועה בזמן אמת, נכנסים לאתרים הרלוונטיים או לאפליקציות הניווט הקיימות בישראל.

אני מאמין כי השאיפה של Google היא לאפשר את כל שירותיה בכל העולם ונראה כי היא לא עוצרת לרגע. הפנטזיה האישית שלי היא שירות הפקודות הקוליות בעברית. לאחרונה היא פתחה את שירות החיפוש הקולי למדינת ישראל כאשר היא פיתחה תמיכה בעברית וערבית. אני מקווה כי פרויקט Majel שקרוב להיחשף יגיע עם תמיכה מלאה בעברית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה