יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

Google Music יהיה זמין באירופה החל מה-13 בנובמבר.

ה-13 בנובמבר הופך להיות תאריך חשוב יותר בכל יום שעובר. גוגל מכריזה כי היא תאפשר גישה אל שירות המוזיקה שלה, Google Music, גם מחוץ לגבולות ארה"ב. בעוד כשבועים, אזרחי אירופה יוכלו להעלות את המוזיקה שלהם לשרתיה של החברה ללא כל תשלום ולהאזין לה מכל מקום שרק ירצו. Google Music מאפשר לכל משתמש רשום להוריד תוכנה יעודית למחשב האישי שלו ובעזרתה לבחור תיקיה וממנה לעלות עד כ-20 אלף שירים. היתרון הגדול הוא כי גוגל אינה מגבילה בכמות הג'יגות של ספריית המוזיקה שלכם אלא בכמות השירים. תכולו להפוך אלבום שלם לשיר אחד ולעלות אותו וכך להנות מיותר מקום. אני העלתי כבר 30 ג'יגה של מוזיקה שתפסו לי רק 6000 שירים. תאמינו לי, גוגל מציעה כמות מספקת.

בנוסף ל-Google Music יתאפשר גם שירות ה-Google Match. שירות זה יסרוק את ספריית המוזיקה שלכם ויתאים שירים ממאגרי המוזיקה של החברה ובכך יחסוך לכם העלאות מיותרות. כך אותם שירים הקיימים כבר בשרתים פשוט יתווספו לרשימת השירים שלכם שנמצאת בענן. משתמשי Google Music יכולים להאזין למוזיקה שלהם ממכשירי האנדרואיד השונים בעזרת אפליקצית Google Music או דרך המחשב הבייתי וזאת מאחר uאל השירות תיגשו דרך הדפדפן.

המדינות הראשונות שיקבלו גישה ל-Google Music הן: אנגליה, צרפת, גרמניה, ספרד ואיטליה. למדינות אלו ניתנה גישה בחודשים האחרונים גם לשרותי הספרים והסרטים של גוגל. שאר מדינות אירופה צפויות לקבל גישה בהמשך.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

תגובה 1: