יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

אפליקציית Waze מקבלת עדכון גרסא 3.5, אשר הופך אותה לחברתית יותר מתמיד.

אפליקציית הניווט Waze קיבלה אתמול עדכון משמעותי מאוד, שלוקח אותה צעד אחד קדימה בנושא החברתי. עד כה, המשתמשים השונים היו מדווחים על תאונות, מפגעי תחבורה ועל פקקים שבדרך. הפעם Waze בחרה להתמקד באנשים באופן יותר פרטני. הצעד הראשון למטרה היא אפשרות הסנכרון בעזרת הרשת החברתית Facebook. ברגע שתסנכרנו את Waze עם Facebook, היא תזהה מידי אילו מהחברים שלכם משתמשים באפליקציית Waze ותעדכן אותכם לגביי מיקומם.

למה זה טוב? הסיבות הטובות ביותר הן במקרים בהם אתם קובעים מפגש עם מספר חברים או מפגש משפחתי. כעת תוכלו לדעת בדיוק את מצב ההגעה של כל אחד מהם ובכך להתכונן טוב יותר לקראת המפגש. דוגמא נוספת לסיטואציה היא במקרה וקבעתם במסעדה או בכל מקום אחר, תוכלו לדעת מי תקוע בפקק, מי הגיע ומי עדיין לא יצא מהבית. נוסף על כך, קיימת מעכשיו האופציה לשלוח לחברים את נקודות המיקום המדויקת שלכם. במקרה ותרצו שמישהו יגיע אליכם, תוכלו לשלוח לו הודעה דרך Waze שתאפשר לו לנווט ישירות אליכם. אין צורך בשליחת כתובת או כל דבר דומה שהכרנו עד היום.

במקרה ודאגתם לפרטיותכם, תדעו כי בכל רגע נתון תוכלו להפוך את המשתמש שלכם לבלתי נראה. מעבר לפונקציות המעניינות שנוספו לאפליקציה, נוספו מספר אפקטים וויזואליים ושינויי חזות של האיקונים שאנו רגילים אליהם, כמו כן, תוקנו מספר באגים חשובים.

חברת אפל הסירה לאחרונה את אפליקציית המפות של גוגל ממכשירי האייפון לטובת אפליקציית המפות החדשה שלה. מסתבר כי זו הייתה טעות גדולה מצידה, מאחר ואפליקציית המפות של החברה אינה מתפקדת כראוי. בעקבות כך טים קוק, מנכ"ל החברה, המליץ על שימוש באפליקציית Waze. Waze מבחינתה, לא עמדה במקום וזמן קצר אחרי היא משחררת את העדכון הנוכחי. נתח השוק של החברה גדל בצורה משמעותי בעקבות אירועים אלו.

את אפליקציית Waze ניתן להוריד בחינם מה-Google Play או על ידי סריקת הברקוד.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה