יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

Asus Transformer - מקבל עדכון נוסף.

אפשר לומר שחברת Asus יודעת מה זו נאמנות. היא ממשיכה להיות נאמנה ללקחותיה ולעדכן את הטאבלטים שלה בקצב מסחרר. אני מאמין שלהשאר צמוד לעדכונים של גוגל זה דבר קשה לכל החברות. גוגל נחשבת חברה שמעדכנת את המערכות שלה בתדירות גבוהה מאוד, אם זה בתחום הסלולאר או בתחום הדפדפנים. הדפדפן "כרום" של גוגל קיים מסוף 2008 והוא עומד היום על גרסא מספר 13. לעומתו אקספלורר הותיק בקושי מגרד את גרסא מספר 9 והוא קיים פה מימי הדינוזאורים. אותו הדבר קורה עם אנדרואיד שכרגע עומדת על גרסא 2.3.5 או 3.2, תלוי לאיזה מכשיר. בשונה מ"כרום" כשגוגל משחררת גרסא חדשה של אנדרואיד כל חברה לוקחת אותה ומעצבת אותה על לפי עקרונותיה. זאת אומרת שלדוגמא, כשגוגל שחררה את גרסא 2.3.5  סמסונג, מוטורלה וכו' לקחו אותה והלבישו עליה את הממשק שלהן והעבירו אותה לחברות הסלולאר. שם הן הלבישו על הגרסא את התוספות שלהן ורק אז הגרסא החדשה נחשפה לשוק. יש לקחת בחשבון שבארץ עוד צריך לתרגם לעברית כל ממשק ולכן כמעט ואין עדכונים חדשים. במקרה של Asus הדבר פשוט יחסית מכיוון שהיא לא הכניסה שינויים רבים למערכת, בשונה משאר החברות. דבר מבורך מבחינתי אך בכל זאת צריך להתאים אותה לטאבלט הספציפי.


השינויי בגרסא החדשה מתקן מספר תקלות בגרסא 3.2 ומוסיף את התמיכה בשרות Netflix, שאינו נתמך בארץ. כמה הערות לפני העדכון: העדכון דרך אתר Asus אינו מבטל אחריות כלשהי בארץ, אבל הוא כן גורם למקלדת עברית של חברת רונלייט להעלם מהמכשיר, במקומה תצוץ מקלדת של Asus. ההחלטה בידכם.
על מנת לעדכן יש להכנס לאתר של Asus ולבחור תחת הקטגוריה של OS ב- Android. לאחר מכן תראו מספר אפשרויות הורדה. חשוב מאוד! יש לבחור בעדכון הרלוונטי למכשירכם. על מנת לדעת לאיזה עדכון אתם זקוקים ניתן להכנס בטאבלט להגדרות > אודות טאבלט > מספר Build ולהתאים את מה שכתוב שם לקובץ הנכון באתר בהתאם ל-WW, US, TB, TW, DE. לאחר מכן להוריד את קובץ ה-Zip ולפתוח אותו במחשב.
יש לקחת את התיקיה בשם ASUS וכל מה שבתוכה ולהעביר לכרטיס זכרון מסוג microSD ואותו להכניס לטאבלט. לאחרן מכן יש ללחוץ על הסימן קריאה שמדווח על עדכון חדש למערכת.

לאחר לחיצה על הסימן קריאה תופיעה ההודעה הבאה:

יש לבחור ב-אישור לאחר שקראתם את מה שכתוב.

המכשיר יאתחל את עצמו למצב הבא:

שלב אחד לפני האחרון.

בסופו של דבר המערכת תעלה ותתקבל ההודעה הבאה: המערכת עודכנה בהצלחה.


אפשרות נוספת לעדכון, היא פניה לחברת רונלייט אשר מייצגת את Asus בארץ. חברת רונלייט גם כן עומדת בקצב העדכונים ומי שרכש את הטאבלט בארץ יכול ליצור איתם קשר על מנת ששליח יגיע אליכם הביתה, יאסוף את המכשיר ויחזיר לכם אותו מעודכן לאחר כמה ימים.

5 תגובות:

  1. אנונימי26/3/13 13:22

    Thanks for your publication on this blog site.
    From my experience, there are times when softening upwards a photograph may provide the professional photographer with a chunk of an artsy flare.

    Sometimes however, this soft cloud isn't precisely what you had planned and can sometimes spoil a normally good picture, especially if you consider enlarging the item.

    Also visit my site: gopro hero vs hero2

    השבמחק
  2. אנונימי26/3/13 13:38

    I precisely needed to appreciate you all over again.
    I'm not certain what I might have implemented without the methods discussed by you directly on such theme. It was before an absolute terrifying situation for me, however , observing a new skilled technique you managed the issue forced me to weep with delight. I will be happier for your advice and in addition expect you realize what a powerful job you have been carrying out teaching many people through the use of your blog post. Most probably you have never got to know any of us.

    Look into my website; best gps running watch

    השבמחק
  3. אנונימי26/3/13 15:01

    I just like the helpful information you supply for your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I'm slightly sure I'll be told lots of new stuff proper here! Best of luck for the next!

    Feel free to surf to my homepage :: how to Pass a drug Test home remedies

    השבמחק
  4. אנונימי26/3/13 15:24

    I precisely desired to appreciate you once more. I do not know the things that I would have taken care of in the absence of those
    information revealed by you concerning this question.
    It had become the difficult dilemma in my opinion, however
    , noticing the very professional mode you managed it forced
    me to weep for delight. I am just happy for this information and expect you realize what an amazing
    job that you are putting in educating others through your webpage.
    I am certain you haven't met any of us.

    Feel free to visit my web blog best gps Running watch

    השבמחק
  5. אנונימי26/3/13 17:07

    What's up, after reading this awesome article i am also cheerful to share my knowledge here with mates.

    My blog post how to pass a drug test in 2 days

    השבמחק