יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

ממשק משתמש חדש ל-Gmail - תצוגה מקדימה.

עד היום, משמתמשי ג'ימייל שרצו לדפדף בין מיילים בזריזות יכלו לעשות זאת רק באמצעות העברת עמוד אחד אחרי השני. לעומת זאת, משתמשי Outlook, Hotmail ו-Yahoo רגילים לראות ממשק טבלאות עם יכולת תצוגה מקדימה. צד אחד עם רשימת המיילים הנכנסים וצד שני עם תוכן המייל הנבחר מהרשימה. מחלקת ה-Labs של ג'ימייל החליטו לשנות את ממשק הג'ימייל בדפדפן ומהיום הוא נראה כמו כל השאר או כמו האפליקציה של ג'ימייל לטאבלטים שלה. מצד שמאל ניתן לראות את קטגוריית המיילים בה אנו נמצאים כגון: דואר נכנס, יוצא, אשפה. בחלקו האמצעי של העמוד נראה את רשימת המיילים הנמצאים תחת אותה קטגוריה וברגע שנבחר באחד מהם, צד ימין יחשוף תצוגה מקדימה של תוכן המייל.


ברגע שנוסיף לממשק את האפשרות של תצוגה מקדימה, נוכל בעזרת כפתור בודד לבחור בין תצוגה אופקית, רוחבית או לחזור למצב שאליו היינו רגילים עד היום. בקרוב צפויים להכנס שיפורים נוספים כגון קיצור דרך בעזרת המקלדת. כך מחיקת מיילים או תגובה למייל יהיו נוחים ומהירים יותר.


על מנת לאפשר תוספת זאת עליכם ללכת להגדרות המייל שלכם, לבחור בקטגוריה Labs, לרדת ברשימה עד לתוסף שנקרא Preview Pane ולבחור ב-Enable. לאלו מכם שמתמשים בממשק בעברית וכל זה לא עובד, נסו לשנות את השפה לאנגלית, לבצע את השלבים ואז לחזור לעברית.

תגובה 1:

  1. אנונימי14/1/12 09:30

    במראה החדש יש לאפשר לדף לרדת עד סופו גם באותיות
    בגודל 100% . לפעמים יש עמוד הורדה/עליה פנימית
    אך לא תמיד.

    השבמחק