יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

Asus Slider - בישראל!?

הטאבלט השני של חברת Asus מופיע בישראל. אותי זה הפתיע! אני משתדל לעקוב אחרי כל מה שקשור לאנדרואיד ואת הידיעה לא יכולתי לצפות מראש. השבוע, הגיע לידי כמו תמיד קטלוג של החנות באג.
רוב הקטלוג מציג את המוצרים הנמכרים בחנויות באג בארץ כאשר בחלקו האחרון ניתן למצוא מוצרים מחנות הדיוטי פרי של החברה. להפתעתי, בצמוד לטאבלט ה-Transformer הופיעה מודעה עם טאבלט חדש בשם Asus Slider במחיר של 679 דולר. לפני שבועיים כתבתי על חשיפת וידאו שלו על ידי אתר רומני והיום כפי שנראה ניתן לרכוש את ה-Slider ברגע שעוזבים את הארץ.
על פי המודעה ה-Slider מגיע עם מפרט דומה ל-Transformer, מעבד כפול ליבה במהירות של 1Ghz מסוג Tegra 2, מסך מסוג IPS בגודל 10.1 אינצ' , 16GB זכרון נפח איחסון, 1GB זכרון ראם, miniUSB, miniHDMI, USB, מצלמה אחורית עם עם 5 מגה-פיקסל בעלת יכולת צילום של 720p, מצלמה קידמית של 1.2 מגה-פיקסל, חריץ הרחבה microSD ומערכת הפעלה של אנדרואיד בגרסת Honeycomb. הנתון היחידי ששונה ביניהם הוא המשקל. הסליידר שוקל 886 גרם והסיבה לכך טמונה במקלדת שמחוברת לטאבלט. הוא נקרא בשמו על משום שניתן לשלוף מקלדת QWERTY מלאה מתחת למסך ללא צורך בחיבור חיצוני או תוספת של תחנת עגינה. מעבר לכך ניתן לחבר אליו כל אמצעי חיצוני בעל חיבור USB סטנדרטי כגון: כונן חיצוני, כונן פלאש, עכבר אלחוטי וקורא כרטיסים.
בסופו של דבר, להיות המדינה הרביעית בעולם ש-Asus התחילה למכור בה את הטאבלט הראשון שלה כנראה יאפשר לנו לראות גם את השני ואולי אפילו את השלישי.






















תמונות נוספות:






מקור תמונות: Phone arena

תגובה 1:

  1. אנונימי14/8/11 09:12

    היי,
    אני שרון ממשרד יחסי הציבור של אסוס בישראל
    צור קשר המידה ותרצה לקבל מאיתנו עדכונים/הודעות לעיתונות והזמנות להשקות מוצרים של אסוס... כמובן כולל הטאבלטים מבוססי האנדרואיד.
    יום נעים
    שרון
    sharon@shachar-mc.co.il

    השבמחק