יום שישי, 7 באוקטובר 2011

Nexus Prime נדחה - כל הפרטים על המכשיר עד כה (וידאו ותמונות של המכשיר)

בשעות האחרונות הודלפו לרשת מספר דברים משמחים ומאכזבים יחדיו בנושא ה-Galaxy Nexus\Nexus Prime. נתחיל בכך שלפני דקות ספורות גוגל וסמסונג הודיעו על דחייה של הארוע CTIA, אשר אמור היה לחשוף בפנינו את ה-Nexus Prime לתאריך לא ידוע בין חודש אוקטובר לנובמבר.


מידע נוסף שנחשף הוא, וידאו עם המכשיר עצמו ומספר תמונות של מערכת ההפעלה Ice Cream Sandwich - גרסא 4.0. זו הפעם הראשונה שאנו רואים את מספר הגרסא בברור. עד כה ההשערות נעו בין 2.4 ל-4.0.

לצפיה ביוטיוב - לחץ כאן.

אתמול, שני אתרים גדולים ואמינים הדליפו את נתוני המכשיר אך לכל אחד מהם הייתה גרסא קצת שונה. האתר BGR טוען שלמכשיר יהיו את הנתונים הבאים: מעבד כפול ליבה 1.2Ghz מסוג OMAP 4460 של חברת Texas Instuments, מסך בגודל 4.65 אינצ' ברזולוציה של 720x1280 מסוג SuperAMOLED HD (הראשון מסוגו בעולם), 1GB של ראם, מצלמת 5 מגה-פיקסל עם צילום 1080p ומצלמה קידמית של 1.3 מגה-פיקסל, תמיכה בדור רביעי, LTE, תקשורת NFC וסוללה של 1750 mAh. בנוסף BGR טוענים שלחברת Verizon תיהיה בלעדיות על המכשיר, לפחות בהתחלה.

מצד שני האתר GSMarena מדווח על נתונים שונים. הם טוענים שה-Nexus Prime יתהדר במצלמת 8 מגה-פיקסל, מעבד במהירות 1.5Ghz מסוג Exynos של Samsung עם מאיץ גרפי מסוג PowerVR SGX543MP2 (אותו מאיץ הקיים באיפון 4S החדש) וסוללה של 2050 mAh. בנוסף GSMarena מדווחים על מכשיר דור רביעי LTE עם רדיו מסוג GSM ו-CDMA יחד ללא בלעדיות לחברה סלולארית. על פי הנתונים הללו נראה שגוגל המתינו להכרזה של המתחרה (iPhone 4S) והגדילו את הפער. אציין שהתאר BGR מכנה את המכשיר כ-Galaxy Nexus והתאר GSMarena כ-Nexus Prime.
תחושת בטן שלי היא, שהאופציה השניה היא הנכונה.

תמונות של המכשיר עם מערכת ההפעלה Ice Cream Sandwich:
לחצו על התמונה על מנת להגדילה

לחצו על התמונה על מנת להגדילה

לחצו על התמונה על מנת להגדילה


אנימצית פתיחה של ה-Nexus Prime מוצגת על ה-Droid Bionic.
לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

מקור תמונת כותרת: engadget

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה