יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

מהפכה! מראה חדש ושיפורים רבים ל-Gmail.

היום גוגל שינתה פעם נוספת את מראה הדואר האלקטרוני שלה, Gmail. הפעם השינוי משמעותי בהרבה מהפעם האחרונה. הפעם אנו רואים סוג של יישור קו עם העיצובים החדשים של גוגל מה שגם מזכיר לי קצת את גרסאת האנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich). הממשק החדש ישתנה בקרוב בצורה אוטומטית אך מי שמעוניין להציץ כבר עכשיו לעתיד מוזמן לעשות זאת. ברגע שתכנסו ל-Gmail תופיע בתחתית העמוד אופציה חדשה המאפשרת לגשת לממשק החדש.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

נתחיל בשיפור הממשק. הממשק שומר על נוחות שימוש תמידית גם אם במקרה נרצה להקטין או להגדיל את החלון (ראו סרטון למעלה). בנוסף הוא מאפשר לנו להרחיב מחיצות מסוימות בצורה קלה (לדוגמא, תוויות) על מנת שנוכל לעבוד בצורה יעילה יותר.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

הממשק החדש הוסיף תמונות אנשי קשר לשיחות המיילים שלנו בשביל להקל עלינו בזיהוי המשתתפים בשיחה ובו זמנית ישנה הדגשה ברורה יותר בין פרטי איש הקשר לבין דבריו.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

בלחיצת כפתור קלה תוכלו לבחור בסוג המראה של כל המייל שלכם. אם תרצו לראות כמה שיותר נתונים על המסך תבחרו בתצוגה דחוסה, אם תרצו לראות פחות פרטים אך בצורה ברורה ובולטת יותר, תבחרו בתצוגה אוורירית. מעוניינים בסוג של איזון בין השתיים? תבחרו בתצוגה בינונית.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

מערכת החיפוש ב-Gmail אף פעם לא הייתה נוחה במיוחד ולכן גם כאן נעשה שיפור וכרגע ניתן לחפש בצורה נקודתית יותר בעזרת מסננים וכך להגיע במהירות למייל המסויים אותו אנו צרכים בדחיפות.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

בסרגל הכלים הוחלפו הכפתורים המילולים לכפתורים עם איורים. כאשר נעמוד עם סמן העכבר מעל אחד הכפתורים במשך מספר שניות נקבל כתובית המתארת את משמעות הכפתור, למרות שהאיורים ברורים למדי. בחלק זה אני נזכר בתמונות וסרטונים שראיתי על אנדרואיד 4.0, לפחות בחלק מהמערכת. ישנה דרך חדשה גם כן אם ברצוננו לעבור מהמיילים לאנשי הקשר או למשימות כפי שניתן לראות בתמונת הבאות. ולבסוף, אסור לשכוח את עיצוב הממשק למראה האישי והאהוב עליכם על ידי מאגר של ערכות נושא באיכות HD.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.

לחצו על התמונה על מנת להגדילה.
מקור: Gmail Blog

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה