יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

חברת Archos מדווחת: עדכון גרסא 4.0.1 יגיע ל-G9 באמצע הרבעון הבא.

חברת Archos הצרפתית מפורסמת בזכות הנגנים המצוינים שלה. בשנת 2006 היא החזיקה בנתח שוק גדול יחסית בעזרת נגני הסרטים והמוזיקה הייחודים שלה. זו אחת החברות הבודדות שהפכה את המדיה הדיגיטלית לניידת ונוחה כל כך. באותן שנים, על מנת לראות סרט בדרכים עליכם היה להחזיק ב-DVD נייד ומארז דיסקים משובח. Archos עשתה זאת בעזרת נגנים בעלי 500 ג'יגה ומסכים בגודל 3-5 אינצ'.

הזמנים השתנו והמדיה הפכה להיות זמינה לכולנו בזכות הסמארטפונים. נכון, אין מכשיר סלולרי אחד שיצליח להחזיק כמה שעות של סרט ללא פריקת סוללה באמצע, אך בכל זאת הם גרמו לה לנזק. Archos החליטה שהפלטפורמה הבאה שלה זו אנדרואיד והיא ניסתה את מזלה עם מכשיר סלולרי שכשל עוד לפני השקתו. היום, כששוק הטאלבטים גדל במהירות היא נכנסת בחזרה לעניינים. Archos השיקה לאחרונה מספר טאבלטים בעלי מסך גדול יחסית לתדמיתה (8 אינצ') ועם משקל סביר ביחס למתחרים. אין ספק שאלו לא הטאבלטים החזקים, קלים ויפים בשוק אך הם עושים את העבודה בעזרת כמה גימיקים נחמדים ומחיר נמוך.

אחד הטאבלטים הוא ה-G9 אשר נמכר בארץ במחיר של 1350 ש"ח. הוא מגיע עם מעבד כפול ליבה במהירות של 1Ghz מסוג ARM Cortex A9, מסך מסוג LCD בגודל 8 אינצ' עם רזולוציה של 1024x768, נפח זכרון פנימי 16GB עם אפשרות להרחבה עד 32GB בעזרת כרטיס זכרון microSD, מצלמה אחורית עם צילום וידאו באיכות 720p, קישורית Wifi בתקן N, בלוטות' 2.1 ומשקל של 465 גרם. אותם גימיקים אשר הזכרתי קודם הם: רגלית אחורית אשר תאפשר לכם להעמיד את הטאבלט ללא כל עזרה של מעמד או כיסוי חיצוני והאפשרות להוספת מחבר 3G חיצוני ממש כמו בלפטופ.

Archos מדווחת על כך כי היא עובדת על התאמת גרסאת אנדרואיד 4.0.1 לטאבלט המדובר וכל שנותר לה לעשות כרגע הוא התאמת מחבר ה-3G למערכת והאצת החומרה על מנת להריץ וידאו בצורה חלקה. גרסאת Ice Cream Sandwich צפויה להגיע לטאבלט באמצע הרבעון הקרוב.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה