יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

גוגל מאפשרת זיהוי קולי בעברית וערבית (וידאו).

אתמול בלילה פרסמה גוגל בבלוג המובייל שלה כי היא מאפשרת זיהוי קולי בשפה העברית והערבית. כרגע ניתן להשתמש בזיהוי הקולי ב-27 שפות שונות וב-37 מבטאים שונים. בשנת 2009 גוגל חשפה את גרסא פרויו (2.2) לאנדרואיד וביחד איתה את הזיהוי הקוליו ומאז, בכל מכשיר אנדראויד קיימת האופציה של זיהוי קולי.

הזיהוי הקולי מאפשר לנו ביצוע של פקודות קוליות וחיפוש קולי. בעזרת החיפוש הקולי ניתן לחפש באפליקציות של גוגל המותקנות במכשיר כמו: אנשי קשר, מוזיקה, מפות, דוא"ל באפליקציית הג'ימייל וכו'. לעומת זאת פקודות קוליות יאפשרו לכם להפעיל אפליקציות מסוימת בעזרת דיבור בלבד. אם תרצו להגיע מנקודה א' לנקודה ב', כל שעליכם לעשות הוא לומר למכשיר "נווט לכתובת" ואפליקציית הניווט שבמכשירכם תפתח עם הכתובת הרצויה.

הזיהוי הקולי בעברית וערבית מאפשר כרגע רק שימוש בחיפוש קולי ולא בפקודות קוליות אשר יגיעו בעתיד. ברגע שתיגשו במכשירכם להגדרות > קלט ופלט קולי > הגדרות מזהה קול > בחירת שפה, תוכלו לבחור בשפה העברית (Hebrew) ולאפשר לעצמכם מיקרופון קטן בזמן פתיחת המקלדת. מהיום תוכלו להיכנס לחיפוש בגוגל בשתיים בלילה ולומר "פיצה בהרצליה" ולגלות שהכל סגור.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

תגובה 1:

  1. איזה כיף להיות הראשונה שאתה מאתר בגוגל הקולי....

    השבמחק