יום שני, 5 בדצמבר 2011

המקלדת שתשנה את חייכם - A.I. Type.

אין אדם אחד שאני מכיר אשר לא נתקל בבעיות עם מקלדת הסמארטפון שלו. זוכרים את אותו יום בו כתבתם לחברה שלכם "אני רוצה לאסוף אותך" ומערכת תיקון המילים של המכשיר החליטה לכתוב "אני רוצה לעזוב אותך" - מביך, עצוב ומצחיק ביחד. אל דאגה, מעכשיו אפשר לומר בוודאות כי אנחנו בכיוון הנכון בכל הקשור לנושא תיקון וחזיוי מילים.

חברה ישראלית יצרה מקלדת בשם A.I Type. כמו שניתן להבין מהשם, קיימת פה סוג של אינטילגנציה מלאכותית. בשונה ממקלדות אחרות, A.I. Type תדע להציע לכם את המילה הבאה של המשפט ולא רק תתקן את אותה מילה שכתבתם עם שגיאות כתיב. חיזוי המילים כל כך מדוייק כך ניתן להגיע למצב בו אתם לא מקלידים כלל אלא רק בוחרים מילים להמשך המשפט שלכם.

ה"בעיה" היחידה בתפעול הקלדת הנוכחית היא השימוש באינטרנט. A.I. Type סורקת את את תוכן המשפט אשר אנו כותבים ושולחת נתונים לשרתי הענן של החברה, הם "מבינים" את תוכן המשפט וכך מאפשרים לנו לקבל חיזיון להמשכו. לאחר מכן נקבל מספר אופציות לבחירה וכאשר נבחר באחת מהן אותה פעולה של חיזוי תתחיל מחדש. מערכת החיזוי מבצעת פעולה זו ב-200 מילישניות בלבד. ברגע שנמנע מ-A.I. Type גישה לאיטרנט היא תתקן מילים בצורה מעולה אך לא תוכל לחזות את המשך המשפט כמו שצריך.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

רגע, כל מה שאני כותב עובר מיד לשרתי הענן של החברה? A.I. Type מרגיעים, שמירת פרטיות נמצאת בראש סדר העדיפיות של החברה. המקלדת לא תזכור מידע אשר רשום בשורות כרטיסי אשראי וסיסמאות. המקלדת לא זוכרת מספרים ולא לומדת נתונים אשר קשורים לרישום מידע כלשהו. כך שאין סיבה לדאגה. כאן מגיעה ההחלטה שלכם אם לסמוך על עוד חברה או לוותר על התענוג.

A.I. Type נמצאת במרקט בשתי גרסאת. גרסא חינמית לתקופה של 15 ימים וגרסא אשר עולה 9.31 ש"ח. כמו כן, לאחר הורדת האפליקציה תאלצו להוריד את התוספת לשפה העברית. כמו שאר המקלדות הפופלריות במרקט גם כאן ניתן לשנות ערכות נושא ולעצב את המקלדת בדרך היחודית שלכם.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

טיפ קטן - A.I. Type קיימת גם כן מחשב הביתי. כנסו לאתר החברה ובדקו זאת בעצמכם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה