יום שישי, 30 בדצמבר 2011

כל משחקי Gameloft ב-0.99 דולר לכבוד סוף/תחילת השנה.

אלו מכם שלא אוהבים מבצעים יכולים להפסיק לקרוא כבר עכשיו, למרות שאני מוכן להתערב כי כולכם תגיעו למילה האחרונה של הפוסט הנוכחי. חברת Gameloft אחראית לרוב משחקי האקשן או ההרפתקה המפותחים לשוק המובייל. היא החליטה מספר החלטות נכונות כאשר בחרה לפתח עותקים משלה למשחקים מצליחים מפלטפורמות אחרות כמו המחשב הביתי או קונסולות טלוויזיה.

Gameloft נחשבת לבין החברות המובילות בשוק, כאשר היא מוכרת את רוב משחקיה במחירים של 20-30 ש"ח למשחק ולכן המבצע הנוכחי משמח מאוד את חובבי המשחקים באשר הם. החברה החליטה כי לכבוד סוף השנה או יותר נכון לקראת תחילת השנה החדשה, היא תמכור את כל משחקיה (חוץ מאחד) במחיר של 0.99 אגורות או לישראלי המצוי ב-3.76 ש"ח. המבצע יגמר בתאריך ה-5 בינואר 2012, מהרו לנצלו.

בין המשחקים שמבצע ניתן למצוא כותרים כמו: N.O.V.A 2, Modern Combat 2 - Black Pegasus, Backstab HD, Asphalt 6 - Adrenaline HD, Order & Chaos Online, Texas Hold'em Poker 2, The Adventures of Tintin HD ועוד. המשחק היחידי אשר נשאר במחירו המלא (26.54 ש"ח) הוא Modern Combat 3 - Fallen Nation אך אל דאגה, החברה ציינה כי היא מתכוונת למקור גם אותו במחיר מוזל, אך רק ליום אחד. סיבה טובה להמשיך ולעקוב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה