יום שבת, 10 בדצמבר 2011

Samsung מתגרה ב-Apple פעם נוספת.

המלחמה בין יצרניות הסמארטפונים לא נגרמת לעולם, לפחות ככה זה נראה. לפני מספר חודשים חברת Apple החמירה את המלחמה בעזרת מספר תביעות פטנטים נגד כמה מיצרניות מכשירי האנדרואיד - Motorola, Samsung ו-HTC. אותן חברות הגישות לבתי המשפט את כתב ההגנה שלהם והסיפור רק הלך והחמיר.

Apple המשיכה לתבוע במדינות שונות בעולם והצליחה לפגוע קלות ב-Samsung, יצרנית המובייל הגדולה בעולם כיום. Samsung נאלצה לדחות את מכירות המכשירים האחרונים שלה באוסטרליה וגרמניה עד אשר בתי המשפט הכריעו לטובתה. בינתיים, Samsung החליטה לפעול בצורה קצת שונה פרט לתביעות הנגד שהיא הגישה ל-Apple. הדבר הראשון שהיא ביצעה הוא, פתיחת חנות באוסטרליה במרחק מטרים בודדים מחנות הדגל של המתחרה הגדולה, כאשר היא מוכרת את מכשירי ה-Galaxy S 2 ב-2 דולר בודדים, לפחות את היחידות הראשונות. כל זאת בדיוק בזמן השקת ה-iPhone 4S.

הפעולה השניה שהיא מבצעת היא פרסומת ויראלית אשר לועגת למעריצי של החברה המתחרה. הפרסומת מראה לנו כמה מיותר לחכות את התורים הארוכים(15 שעות) מחוץ לחנויות Apple, בזמן שניתן להשיג את ה-Galaxy S2 בקלות עם תמיכה בדור רביעי.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

פרסומת נוספת ש-Samsung מעלה, מזכירה לכולם כי באנדרואיד מרקט קיימות מאות אלפי אפליקציות וזה קיים רק ב-iOS.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

אתמול, שיחררה Samsung פרסומת אשר לועגת בשלישית למעריצי Apple, אשר ממתינים בתור ארבע שעות על מנת לקנות מכשיר עם תמיכה שירות ענן. לעומת זאת משתמש אנדרואיד שעובר בסביבה מחזיק ב-Galaxy S2 ומתגרה במעריצים בכך שגם ל-Samsung יש שרות ענן למוזיקה וסרטים.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה