יום שלישי, 28 בפברואר 2012

Chrome לאנדרואיד מתרחבת ל-32 מדינות נוספות.

בתחילת החודש גוגל שיחררה לאנדרואיד מרקט את הדפדפן שלה, Chrome בגרסא הניידת. אפליקציית Chrome נמצאת כרגע בגרסאת ביטא, היא זמינה אך ורק לאנדרואיד 4 (Ice Cream Sandwich) ובמספר מדינות מאוד מצומצמות. היום, גוגל מרחיבה את רשימת המדינות אשר יכולות להוריד אותה. קיוויתי מאוד שישראל תיהיה ברשימה זו, אך כנראה שנאלץ לחכות עוד קצת. בקצב העדכונים הנוכחי, ישראל תקבל את האפשרות להורדה בקרוב.

ל-Chrome ממשק מרשים אשר מתאים לחזות מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 לדוגמא: סגירת דפים שאינם בשימוש נעשית על ידי גרירה לאחד הכיוונים ומעבר בין דפים פתוחים נעשית בגרירה מאזור דפנות הדף. כמו כן, הדפדפן מסתנכרן באופן אוטומטי עם דפדפן ה-Chrome אשר במחשבכם, גם עם יש בידכם מספר מחשבים. על ידי כך תוכלו להכנס לדפדפן במכשיר האנדרואיד ולראות אילו עמודי דפי אינטרנט פתוחים במחשב ולפתוח אותם בנייד.

למי שמעוניין, הנה רשימת המדינות: ארגנטינה, הונג קונג, נורבגיה, אוסטרליה, הונגריה, פולין, אוסטריה, הודו, רוסיה, בלגיה, אירלנד, סינגפור, ברזיל, איטליה, דרום אפריקה, קנדה, יפן, צ'כיה, ספרד, קוריאה, שבדיה, דנמרק, לוקסמבורג, שוויץ, פינלנד, מקסיקו, בריטניה, צרפת, הולנד, גרמניה, ארצות הברית, ניו-זילנד.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה