יום חמישי, 5 ביולי 2012

Google Now זמין למכשירים בעלי Root המריצים רום מבוסס AOSP.

גרסאת Jelly Bean אשר הוכרזה לפני כשבוע וחצי הביאה עימה מספר שיפורים נחמדים, אך הגדול והמיוחד מביניהם הוא - Google Now. שירות החיפוש של גוגל במכשירי האנדרואיד קיים עוד מהגרסא הראשונה אך זו בעצם קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שלו. כהרגלם של מפתחי הפורום XDA Developers, הם הצליחו לשלוף את האפליקציה מגרסאת JB ולאפשר התקנה שלה גם על הגרסאת Ice Cream Sandwich. אפליקציית החיפוש בגרסא זו אינה תומכת בחיפוש קולי כרגע אך הם עובדים על כך נמרצות. ובכל זאת, ניתן לכתוב במקום לדבר ולקבל תוצאות במהירות רבה.

יכולות Google Now

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

על מנת להתקין את Google Now במכשירכם, תאלצו לוודא כי אתם מריצים את גרסאת ICS עם רום מבוסס AOSP, שיש למכשירכם Root ולהתקין את האפליקציה Root Explorer או כל אחת אחרת המאפשרת גישה לתיקיית ה-Root. שימו לב: שינויים אלו הם באחריותכם בלבד! כל אחד מהשינויים הבאים יכולים לפגוע במכשירכם בצורה בלתי הפיכה. פעולות אלו מומלצות לאנשים המבינים בתחום או לאלו המוכנים לקחת את הסיכון.

  • הכנסו ל-Root Explorer וחפשו את תיקיית system/.
  • פיתחו את הקובץ build.prop בעזרת אופציית Text Editor.
  • חפשו את השורה ro.build.version.sdk=15 - החליפו את הספרה 15 ל-16 ושימרו את הקובץ.
  • הכנסו לתיקיית system/app/ וזהו את האפליקציה GoogleQuickSearchBox.apk, שנו את שם האפליקציה ל-GoogleQuickSearchBox.apk1.
  • בצעו איתחול (Reboot) למכשיר.
  • הורידו את הקובץ מהלינק הזה והתקינו אותו.
  • הכנסו שוב ל-Root Explorer וחפשו את תיקיית system/.
  • פיתחו את הקובץ build.prop בעזרת אופציית Text Editor.
  • חפשו את השורה ro.build.version.sdk=16 - החליפו את הספרה בחזרה ל-15 ושימרו את הקובץ.
  • בצעו שוב איתחול (Reboot) למכשיר.
  • גשו לשורת החיפוש והתחילו לחקור את העולם.
אני ניסיתי זאת על ה-Galaxy Nexus ונתקלתי במספר תקלות אך אנשים רבים מדווחים על הצלחה. תהנו וזכרו שינויים אלו הם באחריותכם בלבד!

6 תגובות:

  1. אני באמת מקבל בהתחלה שגיאת רשת והחיפוש קולי לא עובד...

    עדיף לחזור למקורי, נכון?

    השבמחק
  2. החיפוש הקולי עדיין לא עובד. הוא יהיה זמין בעתיד. לגבי השגיאת רשת, גם אצלי היא הייתה למרות שאנשים מדווחים על הצלחה. אני החזרתי למקור.

    השבמחק
  3. forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1747224
    תנסה עם המדריך הזה :-)
    הכל עובד חוץ מחיפוש קולי :-)
    לילה טוב ;-)

    השבמחק
  4. אני אנסה, תודה רבה. מקווה שאחרים גם יראו את התגובות :)

    השבמחק
  5. למרות שבמקרה שלי אני חושב שאני אחזור בקרוב מאוד ל-JB כי הרומים המקוסטמים מתחילים לצאת.

    השבמחק
  6. גם אני רוצה JB לגלאקסי 3 ^_^

    השבמחק