יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

Magisto - תגידו שלום לעורך הסרטים הפרטי שלכם.

בשנים האחרונות מכשירי הסמארטפון תופסים את מקומום של מצלמות הסטילס והווידאו הביתיות. כמעט כל אחד מאיתנו מחזיק בידו מכשיר סלולארים בעל מצלמה איכותיות וחכמה. נכון שהמצלמות הללו עדיין לא ברמה מקצועית כמו בקולנוע ונכון שאם נרצה לצלם דברים חשובים באמת, אז נעדיף את מצלמות ה-SLR. אבל אין ספק כי הסמארטפונים הורגים במהירות את מצלמות הכיס שעד לא מזמן התחדשו בצילום באיכות HD.

צילמנו את האירוע המשפחתי עם הסלולארי שלנו, עשינו מנגל בעוד אחד מהחגים היהודים שמוגדרים כחגי מנגל וצילמנו את כמויות השתיה והאוכל שנעלמים על ידי החברים, עשינו הכל לפי הספר. אך עכשיו, אנו רוצים לראות קצת אפקטים, קצת מוזיקה וקצת קטעים מצחיקים שחווינו. וכל זאת מבלי לדפדף בתוך סרטון של כמה דקות ארוכות. כאן אפליקציית Magisto נכנסת לתמונה או יותר נכון לסרטון.

אפליקציית Magisto עושה את כל מה שרק תרצו בתחום עריכת הווידאו ובצורה הפשוטה ביותר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את ההסרטון או סרטונים שאותם תרצו לערוך, לבחור מוזיקה מתוך המכשיר או ממגוון השירים שהאפלקיציה מאפשרת ולבחור סגנון מסויים שאותו תרצו להדגיש במרכז הסרט וזהו - סיימתם. כעבור כמה דקות, תקבלו קליפ שנערך על ידי האפליקציה ללא כל מאמץ. מנסיון שלי האפליקציה לא מושלמת אך היא קולעת למטרה ברוב המקרים והיא שווה את ההורדה החינמית.

על מנת להוריד את אפליקציית Magisto, היכנסו ל-Google Play או סרקו את הברקוד שבסוף העמוד.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה